تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

فواید پرایمر چیست؟ | چرا باید از پرایمر استفاده کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
فواید پرایمر چیست؟ | چرا باید از پرایمر استفاده کنیم؟

تصور کنید که در یک مهمانی که خیلی انتظارش را کشیده‌اید یا یک جلسه کاری مهم به شکلی اتفاقی متوجه شوید که ای وای رژ لبتان به دندانتان چسبیده یا آرایشی که اینقدر برایش زمان صرف کردید حالا به نقاشی کودکان دو ساله شبیه است. عکس العمل شما در این مواقع چیست؟ به احتمال زیاد به شدت خجالت زده و عصبی می‌شوید، به عالم و آدم هم ناسزا می‌گویید. از خود می‌پرسید که مگر فروشنده نگفت این لوازم 24 ساعته هستند؛ پس چرا الان من این قیافه را دارم؟ تصویری دردناک بود مگر نه؟ برای پیشگیری از این صحنه‌های دلخراش باید از پرایمر کمک بگیرید. قبل از استفاده از هر محصولی باید با آن آشنا باشید؛ پس قبل از ذکر فواید پرایمر به معرفی آن می‌پردازیم. همراه ما باشید.

 پرایمر چیست؟

پرایمر چیست

پرایمر یک محصول بسیار مهم برای آماده‌ سازی آرایش و مرحله‌ای مهم در روتین پوستی به حساب می‌آید. این کرم سبک جلوه آرایش شما را چند برابر می‌کند. برای تقویت فواید پرایمر می‌توانید همراه با آن از مرطوب کننده هم استفاده کنید. این مرحله برای افرادی که پوست خشک دارند الزامی است.

چرا باید پرایمر استفاده کرد؟

چرا باید پرایمر استفاده کرد

اختراع یا ساخته‌شدن هر وسیله‌ای در دنیا علتی دارد. علت ساخت همه این وسایل کمک به انسان و راحتی کار او است. حالا به ذکر فواید پرایمر که همان علت ساخته‌شدن آن است را ذکر می‌کنیم.

  • یکی از وظایف غدد چربی تجزیه رنگدانه‌هاست. با استفاده از پرایمر سرعت این تجریه را کاهش می‌دهید. این نکته به این معنی است که دیگر نگران از بین‌رفتن جادوی آرایش نباشید، او اینجاست.
  • اسکارها، جای بخیه، زخم‌ها و فرورفتگی‌ها بعد از آرایش، بیشتر مشخص می‌شوند. برای ایجاد پوستی صاف و بدون ناهمواری می‌توانید از این محصول استفاده کنید.
  • استفاده زیاد از کرم‌ پودر برای کاور بهتر ظاهر شما را ترسناک می‌کند. از طرف دیگر استفاده به اندازه از کرم پودر هم لکه‌ها و بعضی عیوب پوست را نمی‌پوشاند؛ پس چاره چیست؟ چاره استفاده از فواید پرایمر با پوشش مناسب پوست است.

بهترین نوع پرایمر کدام است؟

بهترین نوع پرایمر کدام است

پرایمری که انتخاب می‌کنید نباید آنقدر خشک باشد که روی پوست بماسد و نه اینقدر چرب باشد که روی پوست سر بخورد. پرایمری خوب است که لایه‌های بعدی آرایش مانند رژ گونه و کانتور به راحتی روی آن پخش شود. نوع مات این محصول نسبت به نوع براق طرفداران بیشتری دارد. به این علت که از فواید پرایمر مات می‌شود در جلسه‌های رسمی و غیر رسمی با خیال راحت استفاده کرد؛ اما پرایمرهای براق مناسب همه مجالس نیستند.

فواید پرایمر چیست؟

فواید پرایمر چیست

تا اینجا به بحث آشنایی با پرایمر و کاربردهای آن پرداختیم، حالا قصد داریم مهم‌ترین فواید پرایمر را به شما معرفی کنیم. بعد از تمام‌شدن این متن انتخاب آرایش با حضور این محصول یا بدون حضور او را به عهده شما می گذاریم.

  • پوستی به نرمی مخمل

آرایش پوست خصوصاً پوست‌های خشک سخت است. علت این سختی ماسیدن آرایش و کرم پودر روی صورت است. هر چه تلاش می‌کنید انگار نه انگار، هیچ خبری از یکسانی آرایش نیست. با استفاد از فواید پرایمر پوستی نرم و بدون لک خواهید داشت.

  • جوان‌شدن به کمک فواید پرایمر

درست است که پرایمر خاصیت جوانسازی و ضد پیری ندارد؛ اما با پرکردن چین و چروک‌های کوچک پوست می‌تواند شما را چند سال جوان‌تر نشان دهد. البته این محصول با تحریک کلاژن پوست استحکام پوست را بیشتر کرده و آن را سفت می‌کند.

  • بستن منافذ

از دیگر فواید پرایمر بستن منافذ است. ممکن شما پوستی با منافذ کوچک داشته باشید؛ اما بعد از استفاده از کرم پودر مایع عکس این قضیه را مشاهد می‌کنید. با استفاده از پرایمر می‌توانید مطمئن شوید که یک در برای منافذ پوست خود پیدا کرده‌اید. استفاده از این محصول درست مانند این است که آستر نرم روی حریر صورتتان قرار دهید.

  • بافتی سبک از فواید پرایمر

در بالا گفتیم که با پرایمر روی پوست خود لایه‌ای نازک مانند یک پوشش لطیف درست می‌کنید؛ اما ممکن است شما تصور کنید که پوستتان خفه می‌شود. نکته این است که ما گفتیم آستر نگفتیم پتو. بافت پرایمر به حدی سبک و نرم است که حضور او روی پوست را حس نمی‌کنید. فقط بعد از نگاه در آیینه است که متوجه حضورش می‌شوید. او پوست شما را روشن کرده است.

  • پخش راحت آرایش

بعد از اینکه استفاده از فواید پرایمر برای شما به عادت تبدیل شد، حتی یک روز هم نمی‌توانید بدون حضور او آرایش کنید. بافت نرم محصول از ماسیدن و گیرکردن محصولات روی پوست جلوگیری می‌کند؛ پس شما با چند حرکت ساده رژ گونه یا هر محصول دیگری را روی پوست خود می‌نشانید. به جمع معتادان پرایمر خوش آمدید.

  • مناسب برای همه

کانسیلرها، کرم پودرها و تقریباً تمام محصولات آرایشی را باید با توجه به رنگ و نوع پوست انتخاب کنید؛ اما پرایمر از این خصوصیات ندارد. شما هر رنگ و هر نوع پوستی داشته باشید می‌توانید از او استفاده کنید. به جرئت می‌توان گفت که بدون دردسرترین و راحت‌ترین محصول آرایشی که می‌خرید پرایمر است.

  • کاربرد آسان

این یکی از فواید پرایمر مانند لوسیون‌هاست با این تفاوت که پرایمر که بدون چربی است و سریع خشک می‌شود. محصولی که معرفی کردیم زمان و شرایط خاصی برای استفاده ندارد. درست مانند مرطوب کننده که شما با توجه به نیاز و تشخیص خود از آن استفاده می‌کنید.

  • افزایش مدت ماندگاری آرایش

آخرین و مهم‌ترین فایده این محصول این است که مانند چسب، آرایش را روی پوست شما نگه می‌دارد بدون اینکه در شما ایجاد ناراحتی کند. بهتر است ترتیب آرایش شما این باشد: مرطوب کننده، پرایمر، کرم پودر. با این ترتیب از ماندگاری آرایش خود مطمئن باشید.

سخن پایانی

در این مقاله با فواید پرایمر آشنا شدید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بهترین پرایمرها سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. در این فروشگاه می‌توانید بهترین برندهای محصولات را با بهترین قمیت و ضمان اصالت کالا تهیه کنید.

دیدگاه‌ها 11114بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه