تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

فایده سیب برای پوست | پوستی شاداب و تازه مثل سیب

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
فایده سیب برای پوست | پوستی شاداب و تازه مثل سیب

فایده سیب برای پوست چیست؟ همه ما می‌دانیم که میوه‌ها برای بدن بسیار مفید هستند. هر کدام از میوه‌ها خاصیتی دارند که با آن خاصیت از سایر میوه‌ها متمایز می‌شوند. مصرف میوه‌ها به شکل منظم و استفاده از میوه‌های متفاوت برای بدن حکم شروعی دوباره دارد. میوه‌ها پاسدار سلامت بدن هستند؛ پس به هیچ قیمت از استفاده از میوه‌های رنگارنگ غافل نشوید. این نکات باید باعث شود که در سبک زندگی که شما برای خود انتخاب کرده‌اید میوه از جایگاه و احترام خاصی برخوردار باشد. البته اگر می‌خواهید سبک زندگیتان و بدنتان سالم باشد.

بدن ابعاد و نقاط بسیاری دارد که به مراقبت و سلامت نیازمند هستند یکی از این هزاران هزار نقطه در بدن پوست است. پوست قسمت اعظم سلامت و زیبایی را به عهده دارد. به علت اینکه تنوع میوه‌ها، خاصیت‌ آنها و تأثیراتشان درست مانند قسمت‌های بدن زیاد است در اینجا تنها به معرفی خواص یک میوه برای یک قسمت بدن می‌پردازیم. فواید سیب برای پوست. سیب سرشار از فیبر است. این ماده متخصص سم زدایی و زیبایی فزایی برای پوست است. تا آخر با ما همراه باشیم تا با گوشه‌ای از فواید سیب خوش عطر، خوش رنگ و خوش بو آشنا شوید.

پوستی روشن به روشنی پوست سیب

پوستی روشن به روشنی پوست سیب

احتمالاً دقت کرده‌اید که سیب حتی وقتی پیر شده باشد هم پوسته‌ای شفاف و روشن دارد. همه ما امیدواریم که پوستمان به روشنی و زیبایی سیب برسد. راه‌رسیدن به پوستی روشن مانند سیب این است که سیب مصرف کنید. جالب است نه؟ سیب به شکلی ملایم از پوست شما در برابر برنزه‌شدن و تیره‌شدن محافظت می‌کند؛ پس نکته کلیدی این است که سیب مصرف کنید تا پوستتان روشن شود و روشن بماند.

ممکن است برای شما سؤال شود که مگر سیب چه خاصیتی دارد که این نتیجه بزرگ را به وجود می‌آورد؟ سیب سرشار است از الاستین و کلاژن. این دو ماده جوانی و درخشش را برای پوست شما به ارمغان می‌آورند. با قراردادن مصرف سیب در برنامه روزانه خود مشاهده می‌کنید که سبوم یا همان چربی‌‌های مفید ترشح شده از پوستتان تنظیم شده‌اند و پوست صورت شما دیگر بیش از اندازه خشک یا چرب نیست. در کل فایده سیب برای پوست این است که شما را از شر عوامل بیماری خلاص و حفظ می‌کند.

پوستی به آبداری سیب

پوستی به آبداری سیب

دیده‌اید که به افرادی با پوست صاف و شفاف می‌گویند فلانی مانند صورتش مانند سیب، سرخ و آبدار است؟ نکته دقیقاً همین است. برای داشتن چنین پوست مرطوب و شفافی کافی است که به‌طور منظم سیب مصرف کنید. سیب به آبرسانی و ایجاد رطوبت مناسب در پوست به شما کمک می‌کند. حدس می‌زنید نتیجه این رطوب مناسب و رسیدن آب کافی به لایه‌های پوست چیست؟ جلوگیری از پیری زودرس. پوستی که رطوبت کافی داشته باشد از چین و چروک‌های زود هنگام و ناامید کننده محفوظ می‌شود.

ضد آفتابی از جنس سیب

سیب به عنوان ضد آفتاب

حتماً با شنیدن نام ضد آفتاب به یاد محصولات شیمیایی می‌افتید؛ اما باید بدانید که ضد آفتاب حتماً شیمیایی یا حتماً در تیوپ‌های دربسته و با بسته‌بندی خاص نیست. گاهی ضد آفتاب‌ها در یخچال خانه‌ ما قرار دارند و ما در کمال ناباوری از آن‌ها بی‌خبر هستیم. آنزیم‌ها و مواد موجود در سیب پوست شما را در برابر گزند و آسیب اشعه‌های مضر خورشید حفظ می‌کند.

چندمین فایده سیب برای پوست آرامش بخشی آن است. کمتر کسی پیدا می‌شود که نام سیب گلاب را نشنیده باشد. درست است که همه سیب‌ها از این گونه نیستند؛ ولی همه سیب‌ها خوش‌بو هستند. نتیجه این بوی خوش آرام‌شدن روح است. قسمت جالب ماجرا این است که سیب فقط روح را آرام نمی‌کند. سیب آرامش را برای پوست هم به ارمغان می‌آورد. این آرامش باعث افزایش سرعت ترمیم‌ در برابر آسیب‌های وارده به پوست در اثر اشعه مضر خورشید می‌شود. عجب میوه اعجاز انگیزی!

خداحافظی با پف و کبودی زیر چشم

رفع تیرگی دور چشم با سیب

تا اینجا درباره خوردن سیب گفتیم؛ اما حالا قصد داریم درباره استفاده از سیب به شکل دیگر صحبت کنیم. با تبعیت از سبک غلط زندگی امروزی و گاهی سهل‌انگاری ما در برابر بدنمان اکثر افراد چشم‌هایی بی‌فروغ و خسته با حلقه‌های از کبودی دارند. این حلقه در اثر کم‌خوابی، استرس و کم‌خونی، با سرعت کم در چهره‌ ما پدیدار می‌شوند و با ادامه‌ پیداکردن این روند یک روز صبح در آینه با صورتی بی‌فروغ و چشمانی کبود مواجه می‌شویم. از بین‌بردن این آسیب‌ها سخت هست؛ اما غیر ممکن نه. در ابتدا شما باید سبک زندگی خود را به سمت بهتر شدن تغییر دهید، در مرحله بعد از سلامت جسمتان مطمئن شوید و در آخر در کنار استفاده از بهترین کرم دور چشم، از سیب هم کمک بگیرید.

برای از بین‌‌بردن کبودی زیر چشم و پف چشم در روتین مراقبتی خود استفاده از سیب را قرار دهید. چند حلقه از سیب را برش دهید و به مدت 20 دقیقه زیر چشم خود و روی کبودی‌ها قرار دهید؛ اگر به روتین و سبک زندگی سالم خود پایبند باشید بعد از مدتی کوتاه فایده سیب برای پوست را در ظاهر خود مشاهده می‌کنید.

پوستی مانند آینه صاف و براق

پوستی مانند آینه صاف و براق از فایده های سیب

شفافیت در همه قسمت‌های زندگی مهم است. چه شفافیت در رابطه‌ها باشد چه شفافیت در پوست. یکی به سلامت روح کمک می‌کند و دیگری به سلامت جسم. قسمت اول در تخصص ما نیست؛ اما ما متخصص قسمت دوم ماجرا هستیم. میوه بهشتی بسیار در شفاف‌شدن پوست به شما کمک می‌کند. این فایده سیب برای پوست در ظاهر خود سیب هم پیداست. شفاف‌شدن پوست در اثر از بین‌رفتن یا کمرنگ‌شدن آکنه‌های قرمز و ملتهب و لکه‌های تیره به وجود می‌آید. از آنجایی که شما کار را به کاردان که سیب باشد سپرده‌اید، کافی است سیب له شده را با مقداری خامه مخلوط کنید و روی صورت خود قرار دهید. فراموش نکنید که مانند همه کارهای دنیا که با استمرار نتیجه می‌دهند، استفاده از این مخلوط هم باید استمرار داشته باشد تا به ثمر بنشیند.

سخن پایانی

در این مقاله درباره فایده های بی‌شمار سیب برای پوست صحبت کردیم. شما چه فایده دیگری برای سیب می‌شناسید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید. اگر هم دوست دارید محصولات آرایشی و بهداشتی اصل تهیه کنید، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. اینجا مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی است.

دیدگاه‌ها 14839بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه