تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه در ریمل زدن استاد شویم؟

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
چگونه در ریمل زدن استاد شویم؟

مژه‌ها، یکی از عوامل تاثیرگذار بر زیبایی هستند. ممکن است تلاش کرده باشید که چشمان زیباتری داشته باشید اما با اشتباهی که در ریمل زدن مرتکب شدید، نتیجه معکوس گرفته‌اید. مراقب این پنج خطای ریمل زدن باشید تا هرگز دوباره با این لکه‌ها و توده‌های ریمل مواجه نشوید.

برس ریمل شما خوب نیست

ریمل شما کارش را درست انجام نمی­‌دهد؛ بنابراین شما قید پولی که بابت آن پرداخته‌اید را زده و آن را دور می‌اندازید، درست است؟ ممکن است برس ریمل به درد نخور، دلیل خیلی ساده‌ای باشد که ریمل شما آن بلندی و حجمی که انتظار دارید را به مژه‌هایتان نمی­‌دهد و خود ریمل مشکلی نداشته باشد.

راه‌حل: برسی بیابید که به خوبی کار کند و فقط با آن کار کنید. لارن کاسنزا یکی از هنرمندان گریم نیویورک می‌گوید: «مهمترین چیز راجع به ریمل، برس آن است.» اگر برس ریمل خوبی تهیه کرده‌اید که به ریمل‌های دیگر هم می‌خورد می‌توانید آن را قبل از زدن به دیگر ریمل‌ها با الکل ضدعفونی کنید. یک برس ریمل خوب فواید زیادی دارد مانند اینکه هر موی برس، یک موی مژه را می‌گیرد و انتهای گرد آن، به فر خوردن و بالا آمدن مژه کمک می‌کند.

حرکت دادن سریع و شدید برس داخل ریمل

هیچ چیز بدتر از این نیست که یک هفته پس از خرید، ریمل شما خشک شود. اما اگر برس را با شدت در ریمل بالا و پایین کنید تا برس کاملا به ریمل آغشته شود این تقصیر خودتان است. سوزان پاسنیک هنرمند گریم و موسس شرکت لوازم آرایش سوزان پاسنیک می‌گوید: «در واقع هربار که شما در ریمل را باز می‌کنید، ورود هوا به داخل لوله باعث خشک شدن آن می‌شود.»

راه‌حل: پاسنیک می‌گوید: «به جای بالا و پایین کردن برس داخل ریمل آن را درون لوله بچرخانید و به این ترتیب می‌توانید بدون وارد کردن هوا به داخل ریمل، یک پوشش 360 درجه‌ای روی برس ریمل داشته باشید.»

شما لایه‌های ریمل را بسیار سریع و خیلی زیاد می‌گذارید

وقتی نوبت به ریمل زدن می‌رسد، لایه‌ها را روی هم می‌گذارید بدون آن که اجازه دهید لایه زیرین خشک شود. کاسنزا می­‌گوید: زدن ریمل به مژه‌هایی که هنوز ریملشان خیس است، حجم و اندازه بیشتری نمی­‌دهد و فقط ریمل را به اطراف پخش کرده و دوباره به برس می‌چسباند.

راه‌حل: فقط مسئله صبر درمیان است. کاسنزا می‌گوید کمی صبر کنید تا لایه اول خشک شود. زیرا شما به لایه‌ای نیاز دارید که لایه دوم بدون توده شدن به آن بچسبد.

ریملتان مدام روی صورتتان می‌ریزد

متوجه شده‌اید که در طول روز، تکه­‌های ریز ریمل زیر چشم شما می‌ریزد؟ احتمالا یک مرحله مهم را فراموش کرده‌اید.

راه‌حل: در حین ریمل زدن با یک شانه مخصوص مژه، آنها را شانه بزنید. این کار با خلاص شدن از اضافات انتهای مژه‌ها، از افتادن خرده‌های ریمل در طول روز جلوگیری می­‌کند. از همان حرکت به سمت بالای برس ریمل، استفاده کنید و به یاد داشته باشید بعد از هر لایه تازه ریمل، مژه‌ها را شانه بزنید.

هر ۱۰ سال، تکنیک‌هایتان را عوض کنید

شما روشی که موفق بوده است را تغییر نمی­‌دهید، درست است؟ اما مسئله این نیست. متخصصی می‌­گوید این از مسائلی­ است که معمولا کسی به شما نمی­‌گوید، اما هرچه سن شما بیشتر می­‌شود مژه‌هایتان حالت فرخوردگی خود را بیشتر از دست می‌دهند و زودتر از قبل می‌افتند. پس لازم است بعد از مدتی، روش ریمل زدن خود را تغییر دهید.

راه‌حل: ریمل را در محل رویش مژه‌ها کمی بیشتر نگه دارید تا فر مژه‌ها و بالا رفتنشان طولانی‌تر و زیباتر باشد.

منبع: WomensHealthMag دیدگاه‌ها 3376بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه