تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

لوازم آرایش ضروری برای سفرهای زمستانی خود را می‌شناسید؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
لوازم آرایش ضروری برای سفرهای زمستانی خود را می‌شناسید؟

مطمئن هستیم با ما هم عقیده‌اید که سفرهای زمستانی صفای دیگری دارند. با این حال سفر زمانی می‌چسبد که حسابی شیک‌و‌پیک کنید. سفر زمستانی در کنار اینکه نیاز به لوازم خاصی برای مسافرت دارد، به لحاظ لوازم آرایش نیز با دیگر سفرها متفاوت است. به همین دلیل برای سفرهای زمستانی باید لوازم آرایش ضروری همراه داشته باشید. در این مطلب به لوازم آرایش ضروری برای سفرهای زمستانی اشاره می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم با همراه داشتن این لوازم، در طول سفر زمستانی، چهره زیبای خود را مهمان بهترین آرایش‌ها کنید.

روغن نارگیل | معجزه آبرسانی پوست

روغن نارگیل لوازم آرایش ضروری برای سفرهای زمستانی

زمستان فصل خشکی پوست است. با این حساب باید به فکر آبرسانی قوی در بین لوازم آرایش ضروری برای سفرهای زمستانی باشید. روغن نارگیل در کنار آبرسانی، هزارویک عارضه پوستی را درمان می‌کند. این روغن به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند تا پوست از داخل و خارج آبرسانی شود. روغن نارگیل برای آبرسانی پوست‌ خشک سر نیز کاربرد دارد. روی خاصیت ضدشوره این روغن نیز می‌توانید حساب باز کنید. خاصیت آبرسانی زیاد روغن نارگیل، پوست را بیش‌از‌حد چرب می‌کند. به همین دلیل بهتر است به جای استفاده روزانه، شب‌ها در مسافرت روغن نارگیل بزنید. صبح که از رختخواب بلند شدید، پوست را بشویید و از چهره‌ای آبرسانی شده لذت ببرید.

کرم مخصوص لکه‌های پوستی زمستانی | کرمی برای درخشش بیشتر

کرم مخصوص لکه‌های پوستی زمستانی

زیبایی‌های سفر در زمستان را نمی‌توان نادیده گرفت. با این حال از آنجایی که در طول سفر، پوست بیشتر در معرض آلودگی قرار دارد، احتمال ایجاد لکه‌های پوستی و آکنه بیشتر می‌شود. این شرایط برای افرادی که پوستی مستعد به آکنه دارند، وخامت بیشتری پیدا می‌‌کند. در سفرهای زمستانی لکه‌های پوستی بیشتر نمایان می‌شود. اینجاست که گذاشتن کرم مخصوص لکه‌های پوستی در کوله‌بار سفر ضرورت پیدا می‌کند.

بهتر است در سفر زمستانی، کرمی همراه داشته باشید که در کنار جلوگیری از جوش‌های آکنه، خاصیت سفیدکنندگی هم داشته باشد. از طرف دیگر همان‌گونه که می‌دانید حتی در زمستان نیز از شر پرتوهای مضر UVA و UVB در امان نیستید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم کرم ضدآکنه‌ای با ترکیبات ضدآفتاب خریداری کنید. با خرید چنین کرمی با یک تیر ۲ نشان می‌زنید تا در کنار جلوگیری از آکنه و از بین‌بردن لکه‌ها، پوست خود را در برابر پرتوهای مضر خورشید نیز محافظت کنید.

ماسک های نقابی آبرسان | سبک و همراه همیشگی

ماسک های نقابی آبرسان

ماسک های نقابی وزن کمی دارند و جای زیادی نمی‌گیرند. این ماسک‌ها اثربخشی بسیار سریعی هم دارند. پیشنهاد می‌کنیم چند بسته ماسک لایه‌ای آبرسان به لوازم آرایش ضروری برای سفرهای زمستانی اضافه کنید. بهترین ماسک صورت آبرسان در کمترین زمان ممکن، رطوبت‌ از دست‌‌رفته پوست را جبران می‌کند و چهره‌ای شاداب و درخشان به ارمغان می‌آورد.

کرم‌ آبرسان قبل از آرایش | از لوازم آرایش ضروری برای سفرهای زمستانی

کرم‌ آبرسان قبل از آرایش

استفاده از لوازم آرایش بر روی پوستی که آبرسانی نشده، اشتباهی نابخشودنی است. این شرایط در سفرهای زمستانی به دلیل خشکی بیشتر پوست، مهم‌تر است. با این حال از آنجایی که مسافرت بدون آرایش معنایی ندارد، بهتر است حتماً کرم آبرسان را به لوازم سفر زمستانی خود اضافه کنید. کرم آبرسانی با ترکیبات ملایم انتخاب کنید که ۲۴ ساعت رطوبت پوست را حفظ کند.

لوسیون بدن ۲۴ ساعته | مهربان با پوست بدن

لوسیون بدن از لوازم آرایش ضروری برای سفرهای زمستانی

تجربه ثابت کرده به اندازه‌ای که مواظب پوست صورت هستیم، به پوست دیگر قسمت‌های بدن نمی‌رسیم. با این حال حیف است که در سفر زمستانی از رسیدگی به پوست دیگر قسمت‌های بدن غافل شوید. خوشبختانه این کار دردسری هم ندارد. فقط باید یک لوسیون بدن ۲۴ ساعته به لوازم آرایش ضروری برای سفرهای زمستانی اضافه کنید. انصافاً باید اعتراف کرد بعضی از لوسیون‌ها پوست را بیش‌از‌حد چرب می‌کنند. به همین دلیل لوسیون بدن کم‌چربی برای سفر زمستانی انتخاب کنید که سریعاً جذب پوست شود.

بالم ترک لب | دوست همیشگی لب های شما

بلام ترک لب لوازم آرایش ضروری برای سفرهای زمستانی

پوست لب نسبت به دیگر قسمت‌های صورت حساس‌تر است. به همین دلیل نیز خشکی هوا در سفرهای زمستانی، ترک لب را به دنبال دارد. اگر در این سفر مواظب لب‌های خود نباشید، کار از ترک می‌گذرد و پوست لب خونریزی می‌کند. این شرایط بالم ترک لب را در بین لوازم آرایش ضروری برای سفرهای زمستانی قرار داده است. حتی اگر بالم لب نداشتید، مالیدن مقداری وازلین نیز در سفر زمستانی جلوی خشکی لب‌ را می‌گیرد.

سخن پایانی

به شما قول می‌دهیم با همراه داشتن لوازمی که به آن‌ها اشاره کردیم، در سفر زمستانی حسابی بدرخشید و از همیشه زیباتر شوید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم اطلاعات سودمندی از لوازم آرایش ضروری برای سفرهای زمستانی دارید، پیشنهاد می‌کنیم ما و دیگر مخاطبان مجله آرایشی را در جریان تجربه‌های خود قرار دهید. اگر هم هر کدام از این لوازم آرایشی و بهداشتی را در سبد آرایشی خود ندارید، به فروشگاه اینترنتی اردمی مراجعه کنید. این فروشگاه، مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی است. در این فروشگاه می‌توانید انواع محصولات متنوع را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید.

دیدگاه‌ها 5068بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه