تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

عطرهای زنانه و مردانه برنده جایزه گرمی (Grammy) کدامند؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
عطرهای زنانه و مردانه برنده جایزه گرمی (Grammy) کدامند؟

گاهی ملاک برخی افراد برای انتخاب و خرید عطر زنانه خوشبو یا بهترین عطر مردانه، شهرت و اعتبار جهانی آن است. همان طور که می‌دانید در آمریکا هر ساله انواع عطرهای زنانه و مردانه ارزیابی شده و از بین آن‌ها چند عطر نامزد دریافت جایزه گرمی می‌شود. ماندگاری، پخش بو، ترکیب رایحه، میزان استقبال مردم از عطر و غیره از جمله ملاک‌های مهم برای ارزیابی و انتخاب عطرهای برتر و نامزد جایزه سال هستند. از سال ۱۹۸۷ به بعد نیز برخی عطرها به‌عنوان بهترین محصولات انتخاب شده و به آن‌ها جایزه تعلق گرفت. در ادامه با چند نمونه از این عطرهای مشهور بیشتر آشنا می‌شویم.

  • ادوتویلت له ایر د تمپس

ادوتویلت له ایر د تمپس از جمله عطرهای زنانه و مردانه منتخب

«ادوتویلت له ایر د تمپس» از برند نینا ریچی را فرانسیس فابرون در سال ۱۹۴۸ به‌عنوان عطر زنانه خوشبو طراحی کرده است. این عطر هنوز هم با گذشت بیش از ۶۰ سال محبوب‌ترین و خاص‌ترین رایحه از خانه عطر Ricci است. نماد این عطر به‌صورت دو کبوتر در هم تنیده روی درپوش آن وجود دارد. این ادوتویلت رایحه‌ ای گلی و ملایم داشته و اولین عطر انتخابی در لیست عطرهای زنانه و مردانه عالی برای جایزه گرمی (Grammy) آمریکاست.

  • ادو پرفیوم ون کلیف اند آرپلس فرست

ون کلیف اند آرپلس فرست از جمله عطرهای زنانه و مردانه جایزه دار

«ادو پرفیوم ون کلیف اند آرپلس فرست» از جمله عطرهای زنانه و مردانه معروف است که در سال ۱۹۷۶ به بازار عرضه شد. این محصول، اولین عطر شرکت جواهرات لوکس ون کلیف اند آرپلز بود و اولین عطری بود که عطرساز برجسته و خبره هرمس، ژان کلود النا، آن را طراحی کرد. این عطر گلی با رایحه گرم هنوز هم در کشور فرانسه تولید می‌شود. بطری زیبا و ظریف آن نیز مانند یک تکه جواهر نایاب پرزرق‌وبرق می‌درخشد.

  • ادو تویلت رالف لورن پولو

عطرهای زنانه و مردانه پولو

یکی دیگر از عطرهای زنانه و مردانه که منتخب جایزه گرمی شد، «ادو تویلت رالف لورن پولو» با رایحه تند و تلخ بود. ادو تویلت پولو را  عطرساز مشهور، کارلوس بنایم، در سال ۱۹۷۸ طراحی کرد که یکی از قدیمی‌ترین عطرهای کمپانی رالف لورن محسوب می‌شود. این محصول برای عاشقان زیبایی‌های ابدی و ماندگار طراحی شده و بسیار جذاب و خارق‌العاده است. عطر رالف لورن پولو، با رایحه تلخ و تندش برای استفاده در روزهای سرد پاییزی و زمستانی انتخاب مناسبی است. از جمله مواد به‌کار‌رفته در این عطر می‌توان به چرم، تنباکو، خس‌خس، خزه، زیره و برگ درخت کاج اشاره کرد.

  • ادو تویلت وایت دیاموندز

ادوتویلت وایت دیاموندز

«ادوتویلت وایت دیاموندز» را الیزابت تیلور به بازار عرضه کرد. وی چهره مشهوری بود که برای اولین‌بار این عطر زنانه خوشبو از را به‌عنوان عطر اختصاصی خود به جهان عطرهای زنانه و مردانه معرفی کرد. این محصول خاص را کارلوس بنایم در سال ۱۹۹۷ طراحی کرده است. ساختار عطر متشکل از رایحه زنبق در نت آغازین، گل رز، نرگس، یاسمن و توبرز در نت میانی خزه بلوط و چوب صندل در نت پایانی است.

  • ادو تویلت آکوا دی جیو

عطرهای زنانه و مردانه برند جورجیو آرمانی

یکی دیگر از عطرهای زنانه و مردانه برنده جایزه گرمی آمریکا، «ادو تویلت آکوا دی جیو» بود. این عطر مردانه، پرفروش‌ترین محصول در سال ۱۹۹۶ و اولین عطری است که برند جورجیو آرمانی، در ایتالیا وارد بازار کرد. این ادوتویلت رایحه دریایی تازه و نسیم مدیترانه‌ای را در ذهن تداعی می‌کند و برای استفاده در هوای گرم بسیار مناسب است.

  • ادو پرفیوم سوئیت لایک کندی

ادو پرفیوم سوئیت لایک کندی

اگر به دنبال عطر زنانه خوشبو و درعینِ‌حال معروف هستید، «ادو پرفیوم سوئیت لایک کندی» را از دست ندهید. این عطر متعلق به برند آریانا گراندی در سال ۲۰۱۷، جایزه عطر محبوب زنانه را از آن خود کرد. این محصول بسیار جذاب، با رایحه نیمه‌شاداب و میوه‌ای حاصل ترکیب توت سیاه و انگور فرنگی در نت آغازین است که شیرینی دل‌چسب و متعادلی از وانیل و خامه را نیز می‌توان در کنارش استشمام کرد. سوئیت لایک کندی، پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و به مرور زمان رایحه اش شیرین‌تر و دوست‌داشتنی‌تر می‌شود. این عطر انتخاب بسیار شایسته‌ای برای استفاده روزانه در فصل‌های بهار و پاییز است.

  • ادو پرفیوم بلوم گوچی

ادو پرفیوم بلوم گوچی

«ادو پرفیوم بلوم گوچی» با طراحی عطرساز معروف آلبرتو موریلا، جایزه عطرهای زنانه و مردانه برتر سال را به خود اختصاص داد. این عطر زنانه خوشبو، در دسته رایحه های گلی قرار می‌گیرد. در این محصول ترکیبی از یاس، مریم و بنفشه وجود دارد. به گفته برخی از متخصصان، آلبرتو موریلا، برای اولین‌بار در صنعت عطرسازی، از عصاره گل پیچ امین‌الدوله در نت میانی این عطر استفاده کرده است. ترکیب این گل‌ها در نهایت عطری گلی و شیرین پدید آورده که به‌راحتی هوش از سر مخاطب خود می‌برد.

راهنمای خرید عطرهای زنانه و مردانه مشهور

اولین نکته‌ای که بعد از سلیقه شخصی در خرید عطر زنانه خوشبو یا بهترین عطر مردانه مهم است، اطمینان از اصالت کالاست. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بهترین عطرها متناسب با سلیقه‌های مختلف به فروشگاه اینترنتی اردمی– مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن سری بزنید. در این فروشگاه انواع عطرهای زنانه و مردانه از برندهای معتبر جهانی با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا برای شما عرضه شده است. برای استفاده از راهنمایی‌های خرید نیز می‌توانید پیام خود را در بخش نظرات بنویسید یا در ساعات اداری با شماره تلفن درج شده در بالای صفحه تماس بگیرید.

منبع: Fragrancex دیدگاه‌ها 6445بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه