تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چطور جلوی خراب شدن زیر سازی آرایش را بگیریم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
چطور جلوی خراب شدن زیر سازی آرایش را بگیریم؟

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که حتی با خرید بهترین مارک پنکیک، باز هم زیرسازی آرایشتان خراب شده باشد. به این ترتیب می‌توان گفت به رغم اینکه کیفیت عالی لوازم آرایش نقش مهمی در جذابیت آرایش دارد؛ اما باز هم اهمیت ترفند‌های آرایش را نباید نادیده گرفت. در کنار خرید بهترین مارک پنکیک، باید بهترین روش پنکیک‌ زدن را بلد باشید تا آرایش حالتی بد و نازیبا پیدا نکند. در نتیجه در ادامه از روش هایی صحبت می‌کنیم که به جلوگیری از خراب شدن زیر سازی آرایش شما کمک کند.

آبرسانی پوست را دست‌کم نگیرید

آبرسانی پوست را دست‌کم نگیرید

شست‌وشوی مداوم صورت، چربی طبیعی پوست را از بین می‌برد. محصولات مرطوب کننده جایگزینی مناسب برای چربی ازدست‌رفته پوست به حساب می‌آیند. در نتیجه پس از پاک کردن صورت از آرایش یا شستن آن، حتماً مرطوب کننده بزنید. برای جلوگیری از خراب شدن زیر سازی آرایش با بهترین مارک پنکیک، حتماً آبرسانی پوست را تمام‌و‌کمال انجام دهید تا بستری مناسب برای انتقال یکسان مواد آرایش به پوست ایجاد شود. آبرسانی صورت میزان pH پوست را متعادل می‌کند و ظاهری جوان و شاداب به چهره می‌دهد. برای اثربخشی بیشتر پیشنهاد می‌کنیم دست‌کم چند دقیقه قبل از آرایش، صورت را با محصولات مرطوب کننده، آبرسانی کنید و اجازه دهید ترکیبات این مرطوب کننده ها زمان کافی برای نفوذ به پوست و آبرسانی آن را پیدا کنند.

از پرایمر زدن غافل نشوید

در کنار خرید بهترین مارک پنکیک، یک پرایمر باکیفیت و عالی خریداری کنید و پس از آبرسانی صورت، لایه‌ای پرایمر بزنید. پرایمر نه‌تنها جلوی خراب شدن زیر سازی را می‌گیرد، بلکه دوام پنکیکی که روی پوست می‌زنید را نیز افزایش می‌دهد. به عبارت دیگر مرطوب‌ کننده، پوست را نرم و آماده پذیرش مواد آرایش می‌کند و پرایمر بستری برای چسبندگی بیشتر ترکیبات پنکیک به صورت ایجاد می‌کند.

بهترین مارک پنکیک را خریداری کنید

بهترین پنکیک را بخرید

پنکیکی باکیفیت و عالی خریداری کنید که مناسب پوست شما باشد. برای نمونه اگر پوستی چرب دارید، بهتر است سراغ محصولات آرایشی غیرکمودون‌زا (non-comedogenic) و بدون چربی بروید تا ترکیبات این محصولات، منافذ پوست را مسدود نکند و شرایط برای بروز جوش مهیا نشود. خانم‌هایی که پوست خشک دارند نیز باید بهترین مارک پنکیک با ترکیبات کرمی را خریداری کنند. این پنکیک ها دارای ترکیبات مرطوب کننده هستند و در کنار زیرسازی پوست، آبرسانی آن را هم انجام می‌دهند.

اگر شناخت کاملی از نوع پوست خود ندارید، پیشنهاد می‌‌کنیم به جای پنکیک معمولی، بهترین مارک پنکیک را بخرید. این پنکیک لایه‌ای نازک روی پوست ایجاد می‌کند و ظاهری طبیعی و زیبا به آن می‌دهد. از طرف دیگر از آنجایی که بسیار سبک هستند بدون اینکه نگران خراب شدن زیر سازی آرایش باشید، به جای یک لایه، می‌توانید چندین لایه روی پوست بمالید تا پوشش کافی پیدا کند.

پنکیک متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید

برای جلوگیری از خراب شدن زیر سازی آرایش باید پنکیکی خریداری کنید که ظاهری کاملاً طبیعی روی پوست ایجاد کند؛ در نتیجه برای خرید بهترین مارک پنکیک، ابتدا مقداری از این محصول را روی خط فک امتحان کنید و در زیر نور طبیعی قرار بگیرید. در این مواقع اگر پنکیکی که روی خط فک زده‌اید، حالتی زیبا و طبیعی داشت، این پنکیک دقیقاً همان چیزی است که دنبال آن می‌گردید. ناگفته نماند گاهی اوقات ترکیبات پنکیک روی پوست چرب، پس از مدتی اکسیده می‌شوند و تغییر رنگ می‌دهند. در نتیجه در حین امتحان پنکیک، چند دقیقه‌ای صبر کنید. اگر پنکیک تغییر رنگ نداد و تیره‌تر نشد، انتخاب برازنده‌ای برای پوست شماست.

برس آرایش را با توجه به پوست خود استفاده کنید

استفاده از برس مناسب برای جلوگیری از خراب شدن زیر سازی آرایش

خرید برس آرایش نیز همانند خرید بهترین مارک پنکیک، اهمیت زیادی در جلوگیری از خراب شدن زیر سازی آرایش دارد. برای نمونه اگر پوستی لکه‌دار یا جوش دار دارید، برس صاف گزینه‌ی مناسبی برای شماست. به کمک صافی این برس، عارضه‌های صورت را در حالتی یکدست پوشش دهید. برای افرادی که صورت آن‌ها عارضه‌های زیادی ندارد، برس‌هایی با تارهای موی کمتری پیشنهاد می‌کنیم. به خاطر داشته باشید به هر اندازه که برس، تارهای کمتری داشته باشد، پنکیک کمتری به پوست منتقل می‌کند و جلوی انباشته‌شدن پنکیک و خراب شدن زیر سازی را می‌گیرد.

برای پنکیک زدن نباید زیاده روی کنید

قانون نانوشته‌ای در آرایش وجود دارد که بر اساس آن نباید در استفاده از لوازم آرایش زیاده‌روی کرد. اگر می‌خواهید از خراب شدن زیر سازی آرایش جلوگیری کنید، به اندا‌زه‌ای پنکیک بزنید که زیبایی طبیعی صورت حفظ شود. در نتیجه ابتدا لایه‌ای نازک از پنکیک روی پوست بمالید و در صورت لزوم، لایه‌های بیشتری بزنید تا صورت پوشش مطلوبی پیدا کند.

پنکیک را کاملاً روی صورت پخش کنید

جلوگیری از خراب شدن زیر سازی آرایش

حرفه‌ای‌های دنیای آرایش مالیدن و پخش کردن پنکیک را روشی مؤثر برای جلوگیری از خراب شدن زیر سازی می‌دانند. در نتیجه پنکیکی که روی صورت زده‌اید را از مرکز صورت به بیرون آن بمالید و این کار را به گونه‌ای انجام دهید که در قسمت‌های بیرونی صورت، پنکیک کمتری باقی بماند. در این فرایند خط فک و گردن را فراموش نکنید و تمامی قسمت‌ها را به‌ گونه‌ای پوشش دهید که حالتی یکدست و زیبا پیدا کند.

از تثبیت زیرسازی آرایش غافل نشوید

اگر پوست چرب یا ترکیبی دارید، زیرسازی را با پودر تثبیت کننده آرایش، ماندگارتر کنید. در انجام این کار تمرکز بیشتری روی پیشانی و بینی داشته باشید. خانم هایی که پوست خشکی دارند نیز بهتر است پس از پایان زیر سازی، به‌جای پودر از اسپری تثبیت‌ کننده آرایش استفاده کنند. به لطف این اسپری، در کنار جلوگیری از خراب شدن زیر سازی آرایش ، ظاهری زیبا و باطراوت برای پوست ایجاد می‌شود.

امیدواریم با نکته‌هایی که در میان گذاشتیم، به‌راحتی بتوانید جلوی خراب شدن زیر سازی آرایش خود را بگیرید. در نتیجه از آنجایی که تأکید ویژه‌ای برای خرید بهترین مارک پنکیک داشتیم، اکنون زمان خوبی است که سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان پنکیک هایی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین آن‌ها را خریداری نمایید. در پایان اگر شما هم روش‌های جالبی برای استفاده از پنکیک‌ سراغ دارید، خواهشمندیم در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Oprahmag دیدگاه‌ها 6312بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه