تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

گام به گام برای تجربه آرایش پاییزه منحصربه‌فرد و زیبا

گام به گام برای تجربه آرایش پاییزه منحصربه‌فرد و زیبا

پاییز هزاررنگ فرا رسیده و بانوان خوش‌سلیقه به دنبال آرایش پاییزه هستند. انصافاً هم باید به این بانوان حق داد، زیرا آرایش‌های پاییزی جاذبه‌‌ای دارد که در کمتر آرایشی نظیر آن را می‌بینیم. از آنجایی که می‌دانیم به دنبال بهترین آرایش‌ها هستید، در ادامه یکی از زیباترین آرایش‌های پاییزی را با شما در میان می‌گذاریم. به شما قول می‌دهیم این آرایش زیبایی‌ رنگ‌های پاییزی را برای چهره شما به ارمغان بیاورد.

گام اول: آبرسانی پوست

آبرسانی پوست قبل از آرایش پاییزه

پاییز در کنار تمامی زیباییهایش، هوای خشکی دارد. همان‌گونه که می‌دانید خشکی هوا دشمن آرایش‌های زیباست. به همین دلیل اگر پوست صورت را حسابی آبرسانی نکنید، آرایش شما چین‌و‌چروک بر می‌دارد و حالتی پوسته‌پوسته‌ ایجاد می‌کند. از طرف دیگر خشکی هوا منافذ پوست را بیش‌از‌حد باز جلوه می‌دهد. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم در گام اول برای آرایش پاییزه و برای جلوگیری از خشکی پوست در این فصل، حتماً از مرطوب‌کننده‌ای کمک بگیرید که حالتی چسبنده نداشته باشد.

قبل از انتخاب مرطوب کننده بهتر است به جنس پوست خودتان توجه کنید. اگر پوست چرب دارید، از مرطوب کننده یا آبرسان سبک استفاده کنید. یادتان باشد که قرار است چند لایه محصول دیگر روی پوستتان بنشیند؛ بنابراین هر چه مرطوب کننده سبک‌تر باشد، برایتان بهتر است. به این منظور می‌توانید از لوسیون هم بهره ببرید. اگر دوست دارید با تفاوت لوسیون و کرم مرطوب کننده بیشتر آشنا شوید، مقاله زیر را بخوانید.

گام دوم: زیرسازی اصولی پوست

زیرسازی اصولی پوست

اینکه برای زیر سازی آرایشی، پوست شما به کانسیلر نیاز دارد یا نه، تشخیص شماست. توصیه می‌کنیم اگر پوستتان تا حدی یکدست است و عارضه خاصی روی آن وجود ندارد، از کانسیلر استفاده نکنید و یکراست سراغ بهترین کرم پودر موجود در وسایلتان بروید. اگر هم جوش، جای جوش یا سیاهی خاصی روی پوستتان است، با توجه ره راهنمای استفاده از کانسیلر، از محصول مناسب برای پوشاندن عیوب صورتتان استفاده کنید.

از آنجایی که آرایش پاییزه از رنگ‌های پرحرارت تشکیل می‌شود، زیرسازی ملایم و نازکی انجام دهید؛ زیرا نیاز چندانی نیست که صورتتان را به رنگ کرمی برسانید. پیشنهاد می‌کنیم برای زیرسازی از بهترین کرم پودر حاوی روغن های طبیعی استفاده کنید. برای مثال از محصولی استفاده کنید که در کنار ترکیبات زیرسازی، دارای روغن آرگان هم باشد. این روغن خاصیت آبرسانی دارد و در روزهای سرد پاییزی، درخشش خاصی به پوستتان می‌دهد.

گام سوم: سایه چشم مناسب آرایش پاییزه

سایه چشم مناسب آرایش پاییزی

پس از اینکه پوستتان را با بهترین کرم پودر و کانسیلر یکدست کردید، ‌سایه‌ای هلویی یا نارنجی به پشت‌ پلک‌ها بکشید. سپس سایه قهوه‌ای بردارید و وسط پلک چشم را سایه بزنید. در نهایت نیز با یک سایه مشکی، گوشه‌های بیرونی پلک‌ها را سایه بزنید. برای همسان‌کردن سایه‌ای که کشیده‌اید،از براش بلِندینگ کمک بگیرید. این روش در کنار یکدست‌کردن سایه چشم،‌ جلوه‌ای دودی به آن می‌دهد و چهره شما را یک گام دیگر به آرایش پاییزه نزدیک‌تر می‌کند.

گام چهارم: هایلایت و لولایت صورت

هایلایت و لولایت صورت

می‌دانید که فصل پاییز تا حد زیادی باعث می‌شود پوستتان تیره و خسته به نظر برسد، برای همین حتماً از هایلایتر برای ایجاد درخشش بیشتر پوستتان استفاده کنید. فراموش نکنید که ایتفاده اصولی و درست از هایلایت و لولایت باعث می‌شود زوایای صورتتان به خوبی فرم بگیرد. مثلا اگر بینی بزرگ یا گونه استخوانی دارید، می‌توانید با یک لولایت اصولی، به آن زاویه دهید. همچنین با هایلایت می‌توانید صورتتان را پرتر نشان دهید. در مقاله زیر، اصول هایلات و لولایت را توضیح داده‌ایم.

گام پنجم: اصولی کشیدن خط چشم

آرایش خط چشم پایین

با رنگ نارنجی که برای سایه چشم انتخاب کردید، خط چشم پایین را بکشید. در قسمت‌های بیرونی گوشه پلک پایین چشم از سایه قهوه‌ای استفاده کنید تا جلوه‌ای دودی برای آرایش چشم‌ها ایجاد شود. در استفاده از این رنگ‌ها زیاده‌روی نکنید؛ زیرا باعث می‌شود چشمانتان کوچک به نظر برسد.

خط چشم نقش مهمی در آرایش پاییزه دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم خط چشمی تیره انتخاب کنید که زیبایی آرایش پاییزی شما را تکمیل کند. می‌دانید که کشیدن خط چشم دقت و ظرافت بسیاری می‌طلبد. با این توضیح اگر مبتدی هستید، از کسی بخواهید تا این کار را برایتان انجام دهد. می‌دانید که پاک‌کردن خط چشم اشتباه باعث می‌شود کل آرایش پلکتان از بین برود. با احتیاطو دقت پیش بروید. برای داخل چشم نیز با مداد چشم خط زیر پلک پایین را پر کنید. برای این کار از مداد نرمی کمک بگیرید که ظاهری دودی برای آرایش پلک پایین ایجاد کند.

گام ششم: استفاده از ریمل مناسب

استفاده از ریمل مناسب

استفاده از بهترین مارک ریمل، کلید تکمیل زیبایی آرایش پاییزه است. در این مرحله مژه‌های بالا و پایین را مقدار مناسبی ریمل بزنید. اینکه از چه ریملی استفاده کنید، به نوع و اندازه مژه شما بستگی دارد. برای مثال اگر مژه کوتاه و کم‌پشت دارید، از ریمل حجم‌دهنده استفاده کنید. اگر مژه‌هایتان بلند و پر است، فقط ریمل حالت دهنده بزنید. یادتان باشد که ریمل حجم دهنده برای مژه بلند اصلا مناسب نیست و ممکن است آن را سنگین و زشت کند. راهنمای انتخاب ریمل مناسب در مقاله زیر است.

گام هفتم: زدن بهترین رژ لب مناسب آرایش پاییزه

زدن بهترین رژ لب مناسب آرایش پاییزی

آرایش پاییزه زمانی از همیشه زیباتر می‌شود که با رژ لبی نسبتاً تیره تکمیل شود. البته انتخاب رنگ رژ لب کاملا سلیقه‌ای است و بهتر است با لباس یا رنگ آرایشتان ست شود؛ اما در مجموع در آرایش منسب فصل پاییز عمدتاً از رنگ‌های گرم و تیره استفاده می‌شود تا حرارت بیشتری روی صورت ایجاد کند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید بین تناژ نارنجی و قهوه‌ای، یکی را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما رنگ‌های آجری، مسی و حتی رنگ قهوه‌ای تیره است. با این رنگ به طبیعت نیز نزدیک‌تر می‌شوید. برای داشتن لب‌های حجیم‌تر و زیباتر هم می‌توانید مقاله زیر را بخوانید.

سخن نهایی

در این مقاله شما را با یک سبک همه‌پسند از آرایش پاییزه آشنا کردیم. می‌دانید که آرایش صورت یک امر سلیقه‌ای است که ممکن است از فردی با فرد دیگری فرق کند. به همین دلیل خوشحال می‌شویم که شما نیز سلیقه‌های خود را با ما درمیان بگذارید. در پایان فراموش نکنید که رکن اصلی هر ارایش زیبایی، استفاده از لوازم زیریازی ارایشی خوب و معتبر است. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه این لوازم از جمله بهترین کرم پودر، بهترین کانسیلر یا سایر لوازم آرایش به فروشگاه اردمی سری بزنید. فروشگاه اردمی مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی است که بهترین کالاها را با مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها 5073بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه