تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ترفندهای زیرسازی آرایش پاییزی با استفاده از بهترین کرم پودر

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
ترفندهای زیرسازی آرایش پاییزی با استفاده از بهترین کرم پودر

داشتن بهترین مارک کرم پودر در کنار استفاده از آن، فاکتور اصلی در زیبایی آرایش صورت است. از آنجایی که پاییز در حال آمدن است، پوست شما نیز با تغییرات فصل ممکن است تغییر کند. پس برای زیرسازی آرایش پاییزی نیازمند دانستن و انجام ترفندهایی هستیم که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید.

وقت لایه برداری فرا رسیده است

لایه برداری اقدامی مهم برای انجام زیرسازی آرایش پاییزی است.هر چقدر هم در تابستان ضد آفتاب زده‌ باشید باز پوست شما ویتامین D بیشتری نسبت به دیگر فصل‌های سال دریافت کرده است. از طرف دیگر ویتامین D  به بازسازی سلول‌های سطح پوست کمک می‌کند. با خنک‌‌تر شدن هوا و آمدن فصل پاییز، پوست ویتامین D کمتری جذب می‌کند و لایه سطحی آن در یک فرایند کاملاً طبیعی از بین رفته و می‌ریزد. در نتیجه بهتر است پوست را در فرایند از دست‌دادن سلول‌های مرده کمک کنید. تا لایه برداری یکدستی از آن صورت بگیرد. برای این کار کافی است از لایه بردار مخصوص پوست خود کمک گرفته، آن را کاملاً صاف و صیقلی کنید. با این حساب لایه برداری اولین اقدام در زیرسازی آرایش پاییزی است.

آماده تغییرات ناگهانی هوای پاییزی باشید

در زیرسازی آرایش آماده تغییرات ناگهانی هوای پاییزی باشید.مطمئن هستیم شما هم مانند دیگر خانم‌هایی که اهمیت زیادی به لوازم آرایشی می‌دهند، سراغ بهترین مارک کرم پودر را می‌گیرید، اما در کنار اهمیت به مارک لوازم آرایش، باید به نوع پوست خود نیز توجه کنید و کرم‌ پودری مناسب با پوست و فصلی که در آن هستید خریداری نمایید. این ترفند، ماندگاری آرایش صورت را به دنبال دارد. در فصل پاییز هوا رو به سردی می‌رود. پوست ما هم در مقابل این نوسانات آب‌وهوایی واکنش نشان داده و تغییر می‌کند. به همین دلایل باید کرم پودر مناسب پوست خود را استفاده کنید تا زیرسازی آرایش پاییزی شما بدون نقص باشد.

  • کرم پودر مناسب پوست چرب:

کرم پودر آنتی آکنه ERIKEH کرم پودر مناسب پوست چرب است.پوست چرب از یک طرف ظاهر براق و چربی دارد و از طرف دیگر مستعد به جوش است. پس اگر پوستتان چرب است، باید کرم پودر مات یا نیمه ماتی انتخاب کنید که بر پایه چربی نباشد. برای پوست چربی که جوش نیز دارد بهتر است از کرم پودر آنتی آکنه استفاده کنید تا ضمن درمان جوش های موجود، از بروز مجدد آن‌ها جلوگیری کند. «کرم پودر آنتی آکنه ERIKEH»، با کنترل چربی پوست، از بروز دوباره جوش روی صورت جلوگیری کرده و با اثر آنتی باکتریال و ضد التهابی خود باعث بهبود جوش های موجود روی پوست می‌شود. این محصول با کیفیت نیز خوش قیمت بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای افراد با پوست چرب است که به کمک آن می‌توانند زیرسازی آرایش پاییزی بی‌نقصی داشته باشند.

  • کرم پودر مناسب پوست خشک:

کرم پودر مایع مات کننده Pharmaceris کرم پودر مناسب پوست خشک است.از آنجایی که پوست خشک تحریک‌پذیر است و در فصول سرد خشک تر و در نتیجه حساس تر می‌شود، بهتر است قبل از کرم پودر زدن، از مرطوب کننده و آبرسان استفاده شود. کرم پودر مخصوص پوست خشک و مایع انتخاب مناسبی برای این گروه از افراد است. اگر پوست شما بیش از حد خشک و حساس باشد پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم پودر با ترکیبات معدنی یا مینرال است. «کرم پودر مایع مات کننده Pharmaceris»، به‌واسطه‌ی بافت سبک خود، روی پوست ایجاد سنگینی نمی‌کند و به منافذ پوست اجازه تنفس می‌دهد. ترکیبات این کرم پودر بدون پاربن و مواد معطر بوده و انتخاب مناسبی برای پوست های خشک و حساس است. همچنین این محصول در کنار مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید، خاصیت پوشانندگی قابل قبولی دارد. اگر به دنبال خرید بهترین مارک کرم پودر هستید این محصول گزینه‌ی بسیار خوبی است.

آبرسانی پوست را در اولویت قرار دهید

آبرسانی پوست اقدامی مهم برای زیرسازی آرایش پاییزی است.سلامت پوست را در فصل‌های سرد سال فدای زیبایی و آرایش نکنید. به همان اندازه که در خرید بهترین مارک کرم پودر وسواس دارید، به آبرسانی آن‌ها نیز توجه داشته باشید. پوست خود را دوست داشته، نیازهای آن را شناخته و در هوای سرد بیشتر هوایش را داشته باشید. برنامه روتین روزانه خود را با دقت بیشتری انجام دهید. مهم‌ترین چیزی که باید همیشه همراه شما باشد، کرم مرطوب کننده و آبرسان است. اگر پوست رطوبت و چربی متعادلی داشته باشد، کرم پودر نیز بهتر روی صورت می‌نشیند و زیرسازی آرایش پاییزی شما طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. در غیر این صورت، پوست خشک، پوسته پوسته و آسیب دیده می‌شود.

کرم پودر با رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید

ترکیب طیف‌ رنگ های کرم پودر زیرسازی آرایش پاییزی زیبایی را ایجاد می‌کند.اگر می‌خواهید زیرسازی آرایش پاییزی جذابی داشته باشید، می‌توانید رنگ کرم پودری که در تابستان استفاده می‌کردید را با کرم پودر پاییزه خود ترکیب نمایید تا رنگی جذاب و متعادل ایجاد شود. حتی می‌توانید یک لایه از کرم پودر تابستانی روی صورت بمالید و سپس با کرم پودر پاییزه خود، قسمت‌هایی از صورت مانند گونه ها که جلوه بیشتری دارند را پوشش دهید. تجربه نشان داده است ترکیب کرم پودری که رنگ آن هماهنگ با پوست شما است با کرم پودری که یک درجه روشن‌تر است، جلوه‌ی زیباتری روی پوست ایجاد می‌کنند. پس همین حالا دست‌به‌کار شوید و با انتخاب بهترین مارک کرم پودر و استفاده از آن، به استقبال پاییز زیبا بروید.

سخن پایانی

خرید بهترین مارک کرم پودر از فروشگاه اینترنتی اردمیانتخاب بهترین مارک کرم پودر، قطعاً در جذابیت نتیجه نهایی از زیرسازی آرایش پاییزی مؤثر است. برای خرید کرم پودر یا هر وسیله‌ی آرایشی دیگر نیاز نیست راه دوری بروید. فروشگاه اینترنتی اردمی، سلیقه و نیاز شما مخاطبان را در نظر گرفته و با عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر و البته متنوع،  امکان خریدی راحت و مطمئن را برا شما فراهم کرده است. در این بین خواندن مقاله‌ی راهنمای خرید بهترین کرم پودر برای زیرسازی آرایش انواع پوست نیز خالی از لطف نیست. واقعاً چه چیزی بهتر از اینکه بدون صرف هزینه اضافی و اتلاف وقت، در کمترین زمان ممکن خریدی مطمئن داشت؟

منبع: Teenvogue دیدگاه‌ها 6652بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه