تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

با ترفند‌های کشیدن خط چشم مایع آشنا شوید

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با ترفند‌های کشیدن خط چشم مایع آشنا شوید

کشیدن خط چشم مایع همانند چاقوی دو لبه است، اگر با فوت و فن این کار آشنا باشید، زیبایی چهره شما دوچندان می‌شود، اما امان از وقتی که ترفند‌های کشیدن خط‌ چشم را به خوبی بلد نباشید، در این مواقع کشیدن خط‌ چشم مایع نه تنها به زیبایی آرایش چهره شما کمک نمی‌کند بلکه باعث از بین رفتن زیبایی کلی آرایش صورت هم می‌شود. اینجاست که تمرین و ممارست در یادگرفتن ترفند‌های خط‌ چشم مایع حرف اول را می‌زند.

به همین منظور در اینجا قصد داریم شما را با ترفند‌های کشیدن خط چشم مایع آشنا کنیم، همان‌گونه که اشاره شد با رعایت این نکات به شما قول می‌دهیم در کمترین زمان به استاد تمامِ کشیدن خط چشم مایع تبدیل شوید:

قلم مناسبی را برای خط چشم انتخاب کنیدقلم‌موی مناسبی را برای خط چشم انتخاب کنید

اگر بگوییم راز اصلی ترسیم خط‌ چشم زیبا، انتخاب قلم مناسب است، بیراه نگفته‌ایم. در دراز مدت نوک قلم خط چشم شما ممکن است صاف شود و حالت تیزی خود را از دست بدهد، این کار به توزیع نامتعادل خط چشم منجر می‌شود. حتی یک آرایشگر حرفه‌ای هم با قلم‌موی نامناسب و خراب نمی‌تواند خط چشمی حرفه‌ای بکشد. به این ترتیب، ابزارهای باکیفیتی را برای کشیدن خط چشم خریداری کنید و هر از گاهی قلم خط چشم را تعویض نمایید.

زمانی که در حین کشیدن خط چشم احساس کردید، خط چشم کشیده شده بیش از مقدار معمول ضخامت دارد و نوک قلم حالت تیزی خود را از دست داده است، زمانی است که باید به فکر تعویض قلم خط چشم باشید.

استفاده از نوار چسب برای کشیدن خط چشماستفاده از نوار چسب برای کشیدن خط چشم

کشیدن خط چشم گربه‌ای کار چندان سختی نیست اما در ابتدای راه، بدون شک به این راحتی‌ها هم نخواهید توانست خط چشم‌های زیبا بکشید. به همین دلیل در اینجا یک راه میان‌بر ساده و راحت معرفی می‌کنیم. یک نوار چسب معمولی پیدا کرده و چسبندگی قسمتِ چسب‌دار نوار چسب را با پشت دست کمتر کنید. سپس چسب را در قسمت زیر پلک پایینی چشم قرار داده و در زاویه شقیقه‌ها چسب را بچسبانید. با این کار در واقع قسمت بالایی چسب، آخرین مسیر خط چشم را تشکیل می‌دهد. مرحله بعد نوبت به کشیدن خط چشم است. همان‌گونه که احتمالا متوجه شده‌اید قرار است این چسب،‌نقش مسیر دهنده خط چشم را در زیر پلک ایفا کند. در نهایت هم پس از اینکه خط چشم دلخواه خود را ترسیم کردید،‌ چسب را از روی پوست بردارید.

ترفند استفاده از قاشق در کشیدن خط چشمترفند استفاده از قاشق در کشیدن خط چشم

یکی دیگر از ترفند‌های جالب برای کشیدن خط چشم مایع استفاده از قاشق است. البته استفاده از قاشق نسبت به نوار چسب برای کشیدن خط چشم چندان هم آسان نیست. دلیل این امر هم روشن است، نوار چسب بر روی پوست می‌چسبد اما قاشق را باید با دست نگه دارید. البته این شیوه یک حُسن بزرگ نسبت به نوار چسب دارد، قاشق منحنی است و در نتیجه به شما کمک می‌کند با استفاده از این انحنا خط چشم زیبایی را به راحتی ترسیم کنید. برای اینکار قاشق را زیر چشم و بالاتر از استخوانِ گونه طوری نگه دارید که دسته آن به سمت شقیقه‌ متمایل باشد. از قسمت انحنا بالایی قاشق برای کشیدن خط چشم در گوشه‌ها استفاده کنید. باید اعتراف کرد که این کار نیاز به تمرین دارد، اما مطمئن باشید پس از یکی دوبار تمرین،‌ به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

سعی کنید خط چشم باریک بکشیدسعی کنید خط چشم باریک بکشید

در حین کشیدن خط چشم مایع ممکن است وسوسه شوید تا خطوطی قطور ترسیم کنید، اما این نصیحت را از ما داشته باشید که این کار جواب نمی‌دهد. تجربه نشان داده است افراد وقتی خط چشمی بی‌نقص را بر روی یکی از چشم‌ها ترسیم می‌کنند، احتمال زیادی وجود دارد که خط چشم بعدی بیش از اندازه ضخیم شود. اینجاست که این افراد سعی در درست کردن خط چشم دومی که کشیده‌اند خواهند کرد. ناگفته پیداست که چنین تلاشی نتیجه مناسب را در پی نخواهد داشت. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم خط چشم باریک‌تر را ابتدا بکشید، در ترسیم این خط چشم هم تاجایی که ممکن است دقت کنید. این امر کمک می‌کند تا میزان ضخامت خط چشمی که قصد دارید برای چشم بعدی بکشید، دست شما بیاید.

 

قبل از کشیدن خط چشم، نفس عمیق بکشیدقبل از کشیدن خط چشم، نفس عمیق بکشید

کشیدن خط چشم مایع نیازمند تمرکز زیادی است.

لرزش دست، تکان ناخودآگاه انگشتان، سرفه، عطسه و خلاصه هر عملی که به تکان خوردن دست شما منجر شود در حین کشیدن خط چشم مایع، کارِ شما را خراب می‌کند.

بنابراین درست قبل از اینکه برای کشیدن خط چشم مایع دست به کار شوید، پیشنهاد می‌کنیم نفس عمیق بکشید. این کار به ثبات دست شما کمک می‌‌کند تا در نتیجه، به راحتی خط چشمی بی‌عیب و نقص ترسیم کنید.

 

از دست خود به عنوان لنگر کمک بگیریداز دست خود به عنوان لنگر کمک بگیرید

گاهی اوقات پیش می‌آید که نفس عمیق هم به ثبات دست شما در حین کشیدن خط چشم مایع کمک نمی‌کند.

در این مواقع از یک دست خود می‌توانید به عنوان تکیه‌گاهِ دست دیگر کنید. این شیوه در کشیدن خط چشمی صاف و یکدست تاثیر زیادی دارد.

 

 

زمانی را در روز به تمرین کشیدن خط چشم اختصاص دهیداز تمرین غافل نشوید

نکته‌ دیگری که در افزایش مهارت شما تاثیر بسیار زیادی دارد، تمرین است.

واقعیت این است که هیچ کس به صورت مادرزادی، استعدادی برای کشیدن خط چشم‌های بی‌عیب و نقص ندارد و این هنر تنها با تمرین و ممارست به‌دست می‌آید. به شما قول می‌دهیم پس از مدتی تمرین، خط چشم‌های باریکی بکشید که هر کسی آرزوی آنرا دارد. زمانی را در روز به تمرین کشیدن خط چشم اختصاص دهید، مطمئن باشید این تمرین‌ها بی‌اثر نخواهد بود و در دراز مدت زحمت‌های شما به بار خواهد نشست.

 

 کانسیلرها برای پاک کردن خط چشم مایعاز جادوی کانسیلرها برای پاک کردن خط چشم مایع کمک بگیرید

از قدیم گفته‌اند انسان جایز الخطاست و هرچقدر هم که در کشیدن خط چشم مایع چیره‌دست باشید، باز هم جلوی اشتباه را نمی‌توان گرفت. اگر احساس کردید خط چشمی که ترسیم شده، بابِ دل شما نیست، کافی است از کانسیلرها و یک برس آرایشی نوک تیز استفاده کنید. به این ترتیب اگر بال انتهایی خط چشم آنگونه که انتظار داشتید، کشیده نشد، از یک برس آرایشی محتوی کانسیلر برای شکل دادن خط چشم ترسیم شده استفاده کنید.

در ترفندهایی که به آنها اشاره شد، از راه‌هایی گفتیم که به ترسیم خط چشم مایع بی‌عیب و نقص کمک می‌کند. اگر شما هم از آرایش سررشته دارید و نکاتی برای کشیدن خط چشم مایع در ذهن شماست، این نکته‌ها را با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: Beautyandtips دیدگاه‌ها 11394بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه