تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

کانسیلر چیست و بهترین روش استفاده از آن کدام است؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
کانسیلر چیست و بهترین روش استفاده از آن کدام است؟

«کانسیلر چیست» این جمله یکی از پرسش‌های مهم در دنیای آرایش به حساب می‌آید و بسیاری افراد به دنبال پاسخ آن می‌گردند. خانم‌های زیادی را هم می‌شناسیم که به‌رغم آشنایی با کانسیلر، به شیوه‌ درست استفاده از آن آگاهی ندارند و حتی با خرید بهترین کانسیلر، باز هم به‌خوبی نمی‌توانند عارضه‌‌های صورت خود را پوشش دهند. به‌همین دلیل در ابتدا برای آن دسته از افرادی که نمی‌دانند کانسیلر چیست، به معرفی آن می‌پردازیم و در ادامه به بهترین روش استفاده از کانسیلر اشاره می‌کنیم.

کانسیلر چیست

روش های استفاده از کانسیلر

حتماً برای شما هم پیش آمده است که هر چقدر از پوست صورت خود مراقبت کرده‌اید، باز هم جوش‌ها، لکه‌ها، پف‌ و سیاهی زیر چشم و عارضه‌هایی از این دست راه خود را به آن پیدا کرده‌اند. همیشه این عارضه‌‌های بی‌خطر ظاهر زیبای صورت را نازیبا نشان می‌دهند. در چنین مواقعی با خرید کانسیلر به‌راحتی می‌توانید تمامی این عارضه‌ها را پوشش دهید. ناگفته نماند کانسیلر هم مانند دیگر لوازم آرایش روش‌های استفاده خاص خودش را دارد و باید بهترین روش استفاده از آن را بلد باشید. در نتیجه پیشنهاد‌ می‌کنیم پس از خرید بهترین کانسیلر،‌ مراحل زیر را دنبال کنید.

بهترین روش استفاده از کانسیلر

  • پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر

پوشاندن سیاهی دور چشم با کانسیلر

نظم در آرایش حرف اول را می‌‌زند و همه چیز باید نظم‌و‌ترتیب خاص خودش را داشته باشد. بهترین روش استفاده از کانسیلر برای پوشش سیاهی زیر چشم این است که ابتدا این ناحیه را با مواد زیرسازی مایع پوشش دهید تا بستری مناسب برای کانسیلر ایجاد شود. سپس با حرکات ضربه‌ای، کانسیلر را با کمک برس یا ابر آرایش به ناحیه‌ زیر چشم بمالید.

این فرایند باید حتماً به‌حالت ضربه‌ای انجام شود،‌ در غیر این‌ صورت کانسیلر پف می‌کند و چروکیده می‌شود. بستری که با مواد زیرسازی مایع برای کانسیلر ایجاد کرده‌اید نیز اهمیت زیادی در پوشش زیر چشم دارد. در زمان کانسیلر زدن از گوشه‌های داخلی چشم غافل نشوید و پس از پایان کار حتماً از کرم تثبیت کننده آرایش استفاده کنید که جاذب چربی است.

  • مخفی کردن قرمزی دور بینی

مخفی کردن قرمزی دور بینی

پوشش قرمزی دور بینی اهمیت زیادی در آرایش دارد. چربی این قسمت به‌ اندازه‌ای است که هرچقدر هم کانسیلر بزنید باز هم احتمال پاک‌شدن آن وجود دارد. بهترین روش استفاده از کانسیلر در این مواقع این است که پس از زدن کانسیلر، با یک ابر آرایشی جاذب چربی، کانسیلر دور و روی بینی‌ را تثبیت کنید. در فصل‌های سرد سال نیز قبل از کانسیلر،‌ حتماً کرم مرطوب کننده بزنید تا سلامت پوست حفظ شود و آرایش شما زیبایی بیشتری پیدا کند.

  • پنهان کردن جوش با کانسیلر

پنهان کردن جوش

برای آن دسته از افرادی که نمی‌دانستند کانسیلر چیست، توضیح دادیم که کانسیلر بهترین ابزار برای مخفی‌کردن جوش‌ها و عارضه‌های صورت است. انصافاً باید اعتراف کرد که پوشش جوش‌ها با کانسیلر نسبت به دیگر عارضه‌‌های صورت کار دشوارتری به‌نظر می‌رسد. معمولاً برای این کار از کانسیلر سبز استفاده می‌کنند؛ اما برای مواقعی که کانسیلر سبز در دسترس شما نیست، ترفند جالبی وجود دارد. انجام این ترفند از این قرار است که باید مقداری پرایمر سایه‌ چشم را روی جوش‌ها بمالید و سپس کانسیلر بزنید. پرایمر بافت جوش‌های پوست را نرم و مخملی می‌کند تا بستری مناسب برای آرایش ایجاد شود.

  • پوشش جای زخم ها با کانسیلر

یکی از روش‌های استفاده از کانسیلر پوشش زخم است

بهترین روش استفاده از کانسیلر برای مخفی‌نگه‌داشتن زخم‌‌ها این است که ابتدا نوع زخمی که روی صورت شما وجود دارد را تشخیص دهید. برای نمونه اگر زخم برآمده‌ای دارید پیشنهاد می‌کنیم آن را با کانسیلر کرمی با غلظت کم پوشش دهید. اگر زخمی با حالت صاف دارید برای پوشش آن از کانسیلر متراکم و مات کمک بگیرید.

حرف آخر

امیدواریم با توجه به توضیحاتی که دادیم پاسخ مناسبی برای پرسش کانسیلر چیست، به دست آورده و با بهترین روش استفاده از کانسیلر آشنا شده باشید. با کمک ترفند‌‌های استفاده از کانسیلر، می‌توان عارضه‌های صورت را بسیار ماهرانه پوشش داد. برای آشنایی بیشتر شما با این محصول، خواندن مقالات دیگر بلاگ به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین به منظور خرید کانسیلر می‌توانید سری به فروشگاه اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان‌ کانسیلرهای این فروشگاه، محصولی مناسب با پوست خود را خریداری کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر در کنار ترفندهایی که برای استفاده از کانسیلر به آن اشاره کردیم، روش‌های جالبی دیگری را می‌دانید، در قسمت نظرات برای ما و دیگر خواننده‌ها این روش‌‌ها را در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها 8359بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه