مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها

بهترین روش استفاده از پنکیک | آموزش گام به گام به همراه نکات اصلی

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
بهترین روش استفاده از پنکیک | آموزش گام به گام به همراه نکات اصلی

بهترین مارک پنکیک اگر با تکنیک‌های اصولیِ استفاده از آن به کار گرفته شود، قطعاً آرایش صورت بی‌عیب و نقصی خواهید داشت. توجه به کیفیت و رنگ پنکیک خیلی اهمیت دارد. برندهای معتبری مانند ژیوانشی، گرلن، دوسه، مک، دیور، دبورا و … پنکیک های با کیفیتی در انواع رنگ تولید و روانه بازار کرده‌اند. در کنار خرید بهترین پنکیک مناسب، باید با روش زدن آن به صورت نیز آشنا شوید. ما در این مقاله سعی کردیم تا با آموزش بهترین روش استفاده از پنکیک کار شما را از این جهت راحت کنیم. فقط کافیست گام به گام تا پایان همراه ما باشید.

لوازم آرایشی مورد نیاز

لوازم مورد نیاز برای بهترین روش استفاده از پنکیکبرای همراه‌شدن با آموزش گام به گام بهترین روش استفاده از پنکیک باید لوازم آرایشی زیر را آماده کنید:

  • مرطوب کننده
  • پرایمر و کانسیلر
  • پنکیک
  • اسفنج آرایشی یا برس مویی (براش)
  • تثبیت کننده آرایش یا فیکساتور

گام اول: پاکسازی و آبرسانی

پاک‌سازی و آبرسانیگام اول در بهترین روش استفاده از پنکیک، پاکسازی پوست و آبرسانی به آن است. پس ابتدا کار را با پاکسازی پوست شروع کنید و بعد از آن‌را آبرسانی کنید. سپس پرایمر بزنید تا آرایش ماندگارتر شود. بهتر است محصولات پاکسازی و آبرسان مناسب پوست خود را خریداری و استفاده کنید.

گام دوم: زیرسازی

زیرسازی دومین گام در بهترین روش استفاده از پنکیک است.گام دوم در بهترین روش استفاده از پنکیک، انجام زیرسازی است. با کمک کانسیلر قسمت‌هایی از صورت مانند دور دهان و زیر چشم ها را پوشش دهید و اگر عارضه یا ناهماهنگی رنگ پوست دارید برای مخفی نگه‌داشتن این عارضه‌ ها نیز از کانسیلر کمک بگیرید. توجه داشته باشید که پنکیک را بعد از کانسیلر و زیرسازی استفاده می‌کنیم و اگر حین خرید بهترین مارک پنکیک چشم‌تان به کرم پودرهای حاوی کانسیلر افتاد، در جریان باشید که این کرم‌ پودرها را می‌توان به‌تنهایی برای آرایش استفاده کرد.

گام سوم: استفاده از پنکیک

استفاده از پنکیک پنکیکی سازگار با رنگ پوست خود انتخاب نمایید. سعی کنید در ابتدا با حرکات ضربه‌ای پنکیک را به صورت منتقل کنید و در نهایت مالش دهید تا پنکیک به تمام قسمت‌های صورت مالیده شود. این روش ظاهری صاف و صیقلی به پوست می‌دهد. برای انتقال پنکیک یا هر لوازم آرایش پودری دیگر، از برس پودری نیز می‌توانید کمک بگیرید؛ به‌شرط اینکه ابتدا برس را داخل پودر مدنظر فرو کنید و آن را تکان دهید تا پودر اضافی ریخته شود. در نهایت برس محتوی پودر را از مرکز به بیرون صورت بمالید و در کنار صورت، گردن را هم پنکیک بزنید. این تکنیک بهترین روش استفاده از پنکیک است.

گام چهارم: پوشش کامل صورت با پنکیک

پوشش کامل صورت با کرم پودرگام چهارم در بهترین روش استفاده از پنکیک بررسی یکدست بودن آرایش صورت است. اطمینان‌خاطر حاصل کنید که پنکیک را به تمام قسمت‌های گردن و دیگر نواحی صورت مالیده‌اید؛ چراکه در غیر این حالت، صورت شما ظاهری متفاوت با دیگر قسمت‌های بدن پیدا می‌کند و آرایش شما را غیر طبیعی نشان می‌دهد.

نکته های کاربردی در استفاده از پنکیک

نکته‌های کاربردی در استفاده از پنکیک

  • روش استفاده از پنکیک نیز متناسب با نوع پوست شما است. به این صورت که اگر پوست خشک دارید پنکیک را فقط روی پیشانی و بینی زده و به گونه ها و فک پنکیک نزنید؛ چراکه اگر پوست این قسمت خشک باشد پنکیک حالتی پف‌کرده پیدا می‌کند.
  • خانم‌هایی که پوست چرب دارند، بهتر است تمام قسمت‌های صورت خود را با بهترین پنکیک پوشش داده و به قسمت‌های چرب‌تر صورت، پنکیک بیشتری بزنند.
  • پیشنهاد می‌کنیم در کنار خرید بهترین مارک پنکیک، یک اسفنج آرایشی باکیفیت نیز خریداری کنید. این اسفنج ها بهترین گزینه برای پوشش سریع صورت به حساب می‌آیند و کارکردن با آن‌ها بسیار راحت است. ضمناً بعد از هر بار استفاده می‌توانید این اسفنج را با آب نسبتاً گرم و شامپوی بچه بشویید. این کار به داشتن یک آرایش صورت تمیز کمک بسیاری می‌کند.
  • بهترین روش استفاده از پنکیک روشی است که در آن رنگ لوازم آرایشی با رنگ پوست هم‌خوانی داشته باشند. پس پنکیکی هم رنگ با پوست خود انتخاب کنید.

انتخاب بهترین مارک پنکیک و استفاده از آن یک اقدام مهم آرایشی است. امیدواریم با توضیحاتی که دادیم با بهترین روش استفاده از پنکیک آشنا شده باشید. در ادامه‌ی این مطالب خواندن مقاله‌ی دیگری با عنوان «نکات مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک و روش استفاده از آن» خالی از لطف نیست. در پایان خاطرنشان می‌کنیم که برای انتخاب بهترین مارک پنکیک و خرید آن نیازی نیست به خود سخت بگیرید؛ چراکه پنکیک های مختلفی را از برند‌های معتبر در فروشگاه اینترنتی اردمی فراهم کرده‌ایم تا با آن‌ها، آرایشی متفاوت و خاص را تجربه کنید.

منبع: Stylecraze دیدگاه‌ها 9632بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه