تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

۱۰ ایده‌ آرایش چشم زیبا و جذاب

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
۱۰ ایده‌ آرایش چشم زیبا و جذاب

به هر اندازه هم که به آرایش چهره خود توجه کنید، اگر آرایش چشم به زیبایی انجام نشده باشد، یک جای آرایش صورت شما اشکال دارد. به جرات می‌توان گفت، تاثیری که آرایش چشم، در کل صورت دارد را هیچ‌کدام از قسمت‌های دیگر چهره و مو ندارند. این امر باعث شده است تا فوت‌وفن‌های زیادی برای آرایش چشم، متناسب با چهره‌های متفاوت به‌وجود آید. به همین منظور، سعی کرده‌ایم در این قسمت با نشان دادن تصاویری از ۱۰ ایده آرایش چشم جذاب و به کارگیری آنها در آرایش چشم، زیباترین آرایش را به خود هدیه دهید.

۱. آرایش چشم طلایی-صورتی

آرایش چشم طلایی صورتیاگر هوس پوشیدن لباس‌های سنتی به سر شما زده، حتما در آرایش چشم‌های خود از رنگ‌های طلایی و صورتی استفاده کنید.

۲. آرایش چشم عربی

آرایش چشم عربیجادویی از رنگ‌ها را با آرایش عربی به چشمان خود هدیه دهید.

۳. مدل آرایش مشکی

آرایش چشم راکِراز سایه‌های براق برای این آرایش استفاده کنید، پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های سنگین و سنتی به آرایش چشم شما جلوه بیشتری در مهمانی‌ها می‌دهد.

۴. مدل طلایی، صورتی و قهوه‌ای

آرایش چشم طلایی صورتی و قهوه‌ایدر این آرایش با ترکیب رنگ صورتی و طلایی به همراه سایه قهوه‌ای، نگاهی نافذ و جذاب خواهید داشت. این نوع آرایش برای مراسمی که در روز برگزار می‌شوند هم انتخاب خوبی است.

۵. سایه مشکی و مسی

آرایش چشم مشکی و مسیاستفاده از رنگ مشکی و مسی، برای آرایش چشم از آنچه فکر کنید راحت‌تر است. خوبی این ترکیب‌ رنگ، این است که با هر لباسی هماهنگ می‌شود، به‌خصوص اگر لباس‌های سنتی بپوشید.

۶. آرایش دودی ملایم

 آرایش چشم دودی ملایماگر به دنبال آرایش چشمی کم‌رنگ و ملیح هستید، بدون شک آرایش چشم دودی لایت، انتخاب مناسبی برای شما است. این مدل آرایش ، برای حضور در محل کار و مهمانی‌های نه‌چندان رسمی، برازنده شما خواهد بود.

۷. آرایش با خط چشم سیاه

آرایش چشم سیاهآرایشی ساده و آسان که شبیه به آرایش چشم دودی است و در مناسب‌های مختلف می‌توان زیبایی چشم‌ها را دوچندان کرد.

۸. آرایش متناسب با افراد چشم آبی

آرایش چشم متناسب با افراد چشم آبیاگر از مرحمتِ داشتن چشم‌های آبی برخوردار هستید، یا اینکه لنز آبی برای چشم خود انتخاب کرده‌اید، از این آرایش چشم الهام‌های خوبی می‌توانید بگیرید.

۹. خط چشم بال‌دار

خط چشم بال‌داربه راحتی می‌توانید با کشیدن خط چشم بال‌دار، ظاهری زیبا را در آرایش روزانه چهره داشته باشید.

۱۰. آرایش چشم دودی-نقره‌ای

آرایش چشم آمبراین نوع از آرایش دودی، با هر مناسبت و مهمانی سازگاری دارد.

خالی از لطف نیست اگر در جریان ایده‌هایی که از این تصاویر برای آرایش چشم خود گرفته‌اید قرار بگیریم؛ با این حساب، نظرات و ایده‌های خود را در خصوص آرایش‌های مختلف چشم در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران اردمی به اشتراک بگذارید.

منبع: Stylecraze دیدگاه‌ها 4637بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>