تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

آشنایی با انواع برق لب و رژ لب برای زیباتر شدن لب های شما

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
آشنایی با انواع برق لب و رژ لب برای زیباتر شدن لب های شما

بانوان خوش‌سلیقه به‌خوبی از اهمیت استفاده از رژ لب در آرایش باخبر هستند و به‌راحتی بهترین مارک رژ لب را از میان مارک‌های مختلف پیدا می‌کنند. از طرفی آرایش لب فقط در استفاده از رژ لب خلاصه نمی‌شود. لوازم آرایش دیگری نیز برای زیبایی لب وجود دارد که نباید از آن‌ها غافل شویم. برای مثال کمک گرفتن از انواع برق لب جذابیت فوق‌العاده‌ای به آرایش می‌بخشد. در ادامه‌ی مقاله با انواع برق لب و رژ لب برای زیباتر شدن لب‌ها اشاره می‌کنیم.

انواع برق لب

هدف اصلی در آرایش لب ها جلوه دادن به آن‌هاست. برای رسیدن به این هدف، استفاده از برق لب، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. انواع برق لب با ترکیبات مختلفی در بازار موجود است. رایج‌ترین برق لب ها ترکیباتی مایع دارند. این محصولات در یک چشم‌به‌هم‌زدن لب‌ها را براق و جذاب می‌کنند. برق لب را بهتر است با برسی که در شیشه‌ی آن قرار دارد به لب‌ها بمالید. البته حالت براقِ ترکیبات انواع برق لب پس از گذشت چند ساعت از بین می‌رود. بهتر است برق لب را همراه خود داشته باشید و هرازگاهی آن را تجدید کنید. خوشبختانه برق لب های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام در کنار بهترین مارک رژ لب جلوه‌ی متفاوتی به لب‌ها می‌بخشند. در ادامه انواع برق لب جذاب و زیبا را معرفی می‌کنیم.

  • برق لب شفاف

انواع برق لب شفاف

برق لب شفاف را می‌توانید به‌تنهایی روی لب بمالید و جلوه‌ای درخشان به لب‌‌های خود بدهید. استفاده از برق لب پس از رژ لب نیز توصیه می‌شود تا نمای بیشتری برای رژی که زده‌اید ایجاد کند. پیشنهاد می‌کنیم در این حالت در کنار انتخاب بهترین مارک رژ لب، یکی از بهترین مارک‌های برق لب را نیز استفاده کنید تا دوام رژ لبی که زده‌اید بیشتر شود. برق لب‌هایی با خاصیت حجم‌دهندگی را نیز در بازار سراغ داریم که لب‌ها را پُر و برجسته نشان می‌دهد. انواع برق لب عموماً دارای ترکیبات آبرسان نیز هستند و پوست لب را نرم و ابریشمی می‌کنند. برق لب شفاف ARTDECO، ذرات درخشنده نداشته و درخشش طبیعی به لب‌ها می‌بخشد.

  • برق لب ساتنی

برق لب ساتنی

این دسته از برق لب‌ها ترکیباتی مایع و ژل‌مانند دارند و حالتی نرم و ساتنی برای لب ایجاد می‌کنند. برق لب ساتنی نسبت به برق لب های معمولی دوام بیشتری هم دارد و خشک نمی‌شود. این نوع از برق لب به لحاظ رنگ‌بندی با طیف رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند و بسته به سلیقه خود و نوع آرایشی که انتخاب کرده‌اید می‌توانید لب‌های خود را مهمان رنگین‌کمانی از آن‌ها کنید. برق لب اینتردیت Givenchy، نمونه‌ی خوبی برای انواع برق لب ساتنی موجود در بازار است. این محصول علاوه بر ایجاد درخشش صدف‌گونه، به لب‌های شما نیز حجم می‌دهد.

  • برق لب رنگی

برق لب رنگی

اگر به آرایش براق برای لب ها علاقه دارید، می‌‌توانید به جای استفاده از بهترین مارک رژ لب، یکی از بهترین برق لب های رنگی بازار را خریداری کنید. این برق لب‌ کار رژ لب را هم انجام می‌دهد و در کنار رنگ‌دادن به لب‌، آن را براق می‌کند. برای مثال براق کننده میلبیسی Nouba، با رنگ‌های متنوع و زیبا، پوشش ابریشمی به لب‌های شما می‌بخشد. بافت آن احساس چسبندگی به لب ها نمی‌دهد و اگر ۲ بار از آن استفاده شود، تا ساعت‌ها اثرش روی لب باقی می‌ماند.

  • برق لب‌ با رنگدانه درخشان

برق لب درخشان

این نوع از برق لب دارای رنگدانه درخشان است. پس از استفاده، این رنگ‌دانه ها همانند ستاره‌های آسمان روی لب‌های شما می‌درخشند. این نوع از برق‌ لب برای بانوان علاقه‌مند به آرایش‌های کلاسیک و خاطره‌انگیز پیشنهاد می‌شود. رژ لب مایع گیلی اینتردیت GIVENCHY، مثال خوبی برای انواع برق لب با رنگدانه درخشان است. این محصول لب‌ها را نرم و احیا می‌کند و بدون ایجاد چسبندگی، جلوه‌ای درخشان به لب‌ها می‌بخشد.

انواع رژ لب

در این قسمت از لوازم ضروری برای آرایش لب، به رایج‌ترین آن‌ها می‌رسیم که رژ لب است. معمولاً وقتی از رژ لب صحبت می‌کنیم، رژ قرمز در ذهن تداعی می‌شود. اما شما نیز بهتر می دانید که رنگ‌ بهترین مارک رژ لب به قرمز خلاصه نمی‌شود و این روزها هر رنگی که فکرش را بکنید برای رژ لب پیدا می‌شود. رژ لب‌ به لحاظ ساختار و کاربرد نیز در انواع مختلفی عرضه می‌شود. خالی از لطف نیست اگر در ادامه به رژ لب‌های پرطرفدار نگاهی بیندازیم.

  • رژ لب مات

رژ لب مات

در رژ لب مات خبری از رنگدانه های درخشان و براق نیست. به‌همین دلیل رژ لب مات، رنگ‌های شیک و سنگینی دارد. این رژها به لحاظ ماندگاری نیز دوام بیشتری نسبت به رژ‌های معمولی دارند. البته به این منظور باید حتماً سراغ بهترین مارک رژ لب مات بروید و محصولی باکیفیت خریداری کنید. خوبی این گروه از رژ لب ها در این است که با کمک انواع برق لب می‌توان به‌راحتی ماهیت آن را از مات به براق تغییر داد و تنوعی در آرایش ایجاد کرد. رژ لب مات DEBORAH، یکی از انواع این رژ لب هاست که در رنگ‌های متنوع و جذاب عرضه شده است. این رژ لب، ضد حساسیت بوده و ضمن آبرسانی به پوست لب، ظاهری مخملی و نرم به آن می‌بخشد. ماندگاری این محصول نیز طولانی است.

  • رژ لب جامد

رژ لب جامد

این رژ‌ لب‌ها که در بازار با نام رژ یخی هم شناخته می‌شوند برای بانوان خوش‌سلیقه‌ای طراحی شده‌اند که دنبال آرایش‌های خاص و جذاب می‌‌گردند. رژ لب جامد، شبیه رژ مات است؛ اما رنگی فلز مانند و نسبتاً براق به لب‌ها می‌دهد. این رژ لب انتخاب خوبی برای مناسبت‌های حساس به حساب می‌آید. اگر دوست داشته باشید درخشش این رژ را بیشتر کنید می‌توانید از انواع برق لب شفاف یا همرنگ خود رژ استفاده کنید. رژ لب جامد آیم پیور Pupa، فاقد پارابن است، رنگ‌های متنوع و زیبایی دارد و با بافت سبک و نرم خود به‌خوبی روی لب‌ها می‌نشیند.

  • رژ لب متالیک

رژ لب متالیک

در این قسمت به رژ لبی رسیدیم که هرگز از مد نمی‌افتد و همیشه جذابیت خاص خودش را دارد. به همین دلیل هم هست که رژ لب متالیک به رژ محبوب سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور تبدیل شده است. رژ لب جامد لانگ ویرینگ Flormar، از جمله رژ لب های متالیک پرطرفدار است. بافت این رژ، کرمی است و کاملاً لب‌ها را پوشش می‌دهد. شی باتر، روغن هسته‌ی زردآلو، نارگیل و انبه نیز از خشکی لب‌ها جلوگیری کرده و با حفظ رطوبت، به لب‌ها حالت انعطاف‌پذیری می‌دهد. رزین پلیمر موجود در آن نیز ماندگاری آن را افزایش می‌دهد. استفاده از انواع برق لب در کنار این رژ لب نیز بلا مانع است.

امیدواریم با انتخاب بهترین مارک رژ لب و استفاده از انواع برق لب متناسب با آن، تجربه‌ای جدید و تازه از آرایش لب را امتحان کنید. از آنجایی که وجود طیف گسترده‌ی محصولات آرایشی، خرید رژ لب را دشوار کرده است، برای راحتی شما مجموعه‌ای از بهترین برند‌های آرایشی را در فروشگاه اُردمی گرد هم جمع‌ کرده‌ایم. برای خرید بهترین مارک رژ لب کافی است سری به این محصولات بزنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله «روش های انتخاب رنگ مناسب رژ لب برای انواع پوست» را نیز مطالعه کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر تجربه‌ی جالبی در استفاده رژ لب دارید، در قسمت نظرات برای ما و سایر خواننده‌‌ها از این تجربه‌های مفید بگویید. شما چه رنگ یا مدل از رژ لب را می‌پسندید؟

منبع: Neveyacosmetics دیدگاه‌ها 15274بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه