تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

رفع جای جوش در خانه با روش‌های ساده و ارزان

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
رفع جای جوش در خانه با روش‌های ساده و ارزان

بر سر راه هر هدف یا آرزوی تمام انسان‌ها موانعی وجود دارد. این موانع گاهی آنقدر قوی است که فرد را از رسیدن به هدف ناامید می‌کند؛ اما در قسمت‌هایی از زندگی می‌بینیم که رسیدن به آرزویی که داشتیم آنچنان که فکر می‌کردیم سخت نبوده است. یکی از آرزوهای مهمی که بیشتر خانم‌ها رسیدن به آن را در رویا می‌بینند، داشتن پوستی بدون نقص است. پوستی صاف، روشن و خالی از هرگونه اسکار و جای جوش. همه ما می‌دانیم که داشتن چنین پوستی سخت و زمان‌بر است؛ اما این سختی دلیل نمی‌شود که شما از آرزوهایتان دست بکشید. ما به علت سابقه طولانی در کار زیبایی تجربیات خوبی هم داریم. قسمت مهمی از زیبایی شما را اسکار جوش‌ها گرفته‌اند؟ ما قصد داریم شما را با رفع جای جوش در خانه آشنا کنیم. همراه ما باشید.

روغن‌های طبیعی | محصولی برای رفع جای جوش در خانه

روغن‌های طبیعی برای رفع جای جوش در خانه

محیط اطراف ما به ما آسیب فراوانی وارد می‌کنند. این آسیب‌ها طیف گسترده‌ای دارند، از آفتاب‌سوختگی‌های شدید پوست بگیرید تا چروک‌شدن پوست همه و همه اثرات محیط بر پوست ما را نشان می‌دهند. از آنجایی که جهان تعادل دارد؛ پس برای جبران آسیب‌های خود راه حل‌هایی به ما نشان می‌دهد. یکی از این راه حل‌ها در رفع جای جوش در خانه استفاده می‌شود، روغن‌های طبیعی است. روغن‌ نارگیل، زیتون و اسطوخودوس سرشار از آنتی‌ اکسیدان هستند. خواص بی‌نظیر آنتی اکسیدان به روشن‌شدن جای جوش‌ها و محو آکنه‌ها کمک بسیاری می‌کند. جلوگیری از تشکیل اسکار جدید و مرطوب‌کردن پوست از دیگر خواص مهم روغن‌های طبیعی به حساب می‌آید.

جوش شیرین | بهترین محصول ضد جوش

جوش شیرین | بهترین محصول ضد جوش

اگر از لایه‌بردارها و اسکراب‌ها استفاده کرده باشید می‌دانید چه قیمت‌هایی دارند. استفاده از لایه‌بردار به محو لکه‌ها کمک می‌کند. البته تصور نکنید که با یک مرتبه استفاده از این محصولات با لکه‌ها و اسکارهای پوستتان وداع می‌کنید. خیر از این خبرها نیست، هیچ چوب جادویی وجود ندارد و این یک خبر تلخ است. استفاده از بعضی ترکیب‌ها می‌تواند سرعت رفع جای جوش را افزایش دهد؛ اما استفاده از این ترکیبات هم استمرار نیاز دارد تا اثربخشی رفع جای جوش در خانه شود.

جوش شیرین یکی از مواد ارزان‌قیمت و در دسترس است که می‌تواند به سرعت رفع جای جوش کمک بسیاری کند. لایه برداری، حذف پوست مرده، بهبود آکنه، محو جای جوش و آکنه و پاک‌کردن جای زخم از کاربردهای ماسک جوش شیرین است. برای استفاده از خواص جوش شیرین باید یک قاشق چای‌خوری جوش شیرین را با دو قاشق چای‌خوری آب مخلوط کنید. نتیجه کار شما خمیری نرم خواهد بود. این خمیر دو دقیقه روی لکه، جای جوش یا جای زخمی که آزارتان می‌دهد قرار دهید و سپس با آب سرد آبکشی کنید.

آب لیمو | یک ضد لک عالی

آب لیمو | یک ضد لک عالی

خواص لیمو چیست؟ چرا عصاره لیمو یکی از مواد اصلی در کرم ضد لک عالی به حساب می‌آید؟ لیمو سرشار از ویتامین C است. خواص این ویتامین برای پوست کاهش لکه، کنترل آکنه، بهبود پوست، محو لکه‌های پوستی، درمان سوختگی و آفتاب‌سوختگی و درمان اگزماست. آب لیمو می‌تواند نقش مهمی در رفع جای جوش در خانه داشته باشد. تنها چیزی که شما نیاز دارید صبر، پایبندی به روتین و مواد لازم برای تهیه ماسک آب لیمو است. برای اینکه پوستی سفید و درخشان داشته باشید مقدار مساوی از آب و آب لیمو را با هم مخلوط کنید. با کمک یک گوش‌پاک‌کن این محلول اسیدی را روی قسمت‌هایی که در نظر دارید قرار دهید. بعد از 20 دقیقه شما اجازه دارید صورتتان را بشویید. ذکر کردیم که محلول بالا اسیدی است، این محلول ضمن خواصی که دارد می‌تواند پوست را به شدت خشک و بی‌آب کند؛ پس حتماً بعد از شستن صورتتان از مرطوب کننده سبک استفاده کنید.

سرکه سیب و عسل |معجزه ‌ای در رفع جای جوش در خانه

سرکه سیب و عسل |معجزه ‌ای در رفع جای جوش در خانه

درباره رفع جای جوش در خانه ترکیبات مفیدی وجود دارد که بعضی از آن‌ها را معرفی کردیم. هر کدام از این ماسک‌ها در نوع خود بهترین هستند. حالا قصد داریم یک ترکیب معجزه‌آسا را به شما معرفی کنیم. چه ترکیبی؟ ترکیب سرکه سیب و عسل. توان خوب عسل در سفیدکنندگی و لایه برداری با خواص ضدباکتریایی و ضدعفونی‌‌کنندگی سرکه همراه می‌شود. این دو ماده با هم جای اسکار، زخم و جوش را از صورت شما محو می‌کنند. برای دست‌یابی به این نتیجه مهم و سخت مقدار مساوی از سرکه سیب و عسل را با هم مخلوط کنید و روی نواحی آسیب‌دیده پوست خود قرار دهید. بعد از گذشت 10 دقیقه صورتتان را با آب سرد بشویید.

آلوئه ورا | معجون جوانی پوست

آلوئه ورا | معجون جوانی پوست

بعضی مواد علاوه بر کمک به رفع جای جوش در خانه به جلوگیری از بروز آکنه و جوش می‌پردازند. یکی از موادی که در ترکیبات کرم‌های ضد جوش دیده می‌شود آلوئه وراست. البته لازم نیست حتماً کرم شیمیایی تهیه کنید، با انجام توصیه ما می‌توانید در خانه بهترین کرم ضد جوش را تهیه کنید. قبل از اینکه چگونگی استفاده از خواص آلوئورا را به شما توضیح دهیم قصد داریم شما را با خواص این ماده آشنا کنیم.

شما می‌توانید از آلوئورا به‌عنوان مرطوب‌کننده و تسکین‌دهنده طبیعی استفاده کنید. ویتامین‌های موجود در این ماده به کاهش التهاب و قرمزی پوستتان کمک می‌کند. ژله این گیاه را به مدت نیم ساعت روی پوست خود قرار دهید. بعد از شستن صورتتان حس می‌کنید که چقدر پوستتان نرم و لطیف شده است. نکته قابل توجه این است که بعضی افراد به آلوئه ورا طبیعی حساسیت دارند؛ پس حتماً قبل از استفاده از واکنش پوستتان مطمئن شوید. در صورتی که به شیره طبیعی این گیاه حساسیت داشتید، می‌توانید ژل یا کرم آن را استفاده کنید.

سخن پایانی

در این نوشته با شما درباره رفع جای جوش در خانه صحبت کردیم. شما چه روش‌هایی برای این موضوع سراغ دارید؟ اگر شما هم ترجیح می‌دهید برای رفع این عارضه از بهترین کرم ضد جوش یا کرم ضد لک عالی استفاده کنید، به فروشگاه اینترنتی اردمی سری بزنید. در این فروشگاه بهترین محصولات ضد لک را با بهترین قیمت پیدا خواهید کرد. در پایان نیز نظراتتان را درباره این موضوع با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها 3284بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه