تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ویژگی های بهترین عطر زنانه بهاری

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
ویژگی های بهترین عطر زنانه بهاری

استفاده و خرید عطر زنانه خوشبو یا بهترین عطر مردانه برای هر فصل، قواعد و اصول خاص خودش را دارد. در واقع چیزی شبیه انتخاب لباس برای فصل‌های مختلف است. پوشیدن یک پالتوی خز با چکمه‌های بلند در فصل بهار نه‌تنها عجیب و حتی خنده‌دار است، بلکه شما را اذیت خواهد کرد. به همان میزان نیز استفاده از عطرهای گرم یا چوبی در این فصل نیز شما و اطرفیانتان را اذیت خواهد کرد. در واقع عطر زنانه بهاری مشخصات خاص خودش را دارد.

تصور کنید در روزهای گرم بهار یا تابستان، کسی کنار شما قرار بگیرد که عطری با رایحه گرم، تند و شیرین استفاده کرده باشد. با گذشت مدت کمی، احساس خستگی و سردرد یا حتی حالت تهوع در شما ایجاد می‌شود. علت این امر این است که عطرهای گرم در دمای زیاد زودتر تبخیر می‌شوند و بوی خوبی از خود به جا نمی‌گذارند. پس اگر دوست دارید پس از ورود به هر محفلی بوی عطر شما دیگران را تحت تأثیر قرار دهد با این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب عطر زنانه بهاری

همان طور که قبلاً نیز اشاره کردیم عطر زنانه خوشبو برای فصل بهار مشخصات خاص خودش را دارد. تشخیص این ویژگی‌ها چندان سخت و پیچیده نیست. برای این کار فقط کافی است به طبیعت اطراف خود توجه کنید. بهترین روش انتخاب عطر زنانه بهاری هماهنگ کردن رایحه آن با طبیعت است. بوی گل، شکوفه، درختان تازه‌هرس‌شده، گیاهان تازه، دریا و در کل طبیعت ملایم بهاری بهترین راهنمای شما برای انتخاب رایحه های بهاری است. در ادامه به این چند ویژگی می‌پردازیم.

  • ملایم و خنک

عطر زنانه بهاری ملایم و خنک

اولین شرط برای یک عطر زنانه خوشبو و البته بهاری این است که ملایم و خنک باشد. در واقع برای فصل بهار و البته تابستان باید به دنبال عطری باشید که استشمام آن، حس خنکی و تازگی در شما ایجاد کند. این عطر باید در عین سبک بودن، بوی تندی نداشته باشد. بهترین عطر برای فصل بهار عطرهای خنک و ملایم هستند. همه‌ی برندهای معروف دنیا در کالکشن‌های فصلی خود این اصول را رعایت می‌کنند، برای همین هم هست که انتخاب عطر برای شما راحت‌تر می‌شود. فقط کافی است به فروشنده خاطرنشان کنید که عطر زنانه بهاری لازم دارید تا وی جدیدترین کالکشن بهار را برای شما عرضه کند.

  • همراه با رایحه گل ها

رایحه گل‌ها رد عطر زنانه بهاری

فصل بهار فصل شکفتن گل‌های تازه و شکوفه‌های درختان است. عطرهایی که بوی گل و شکوفه‌های تازه از آن‌ها به مشام می‌رسد،‌ بهترین عطر زنانه بهاری شناخته می‌شوند. عطرهای گلی همان طور که از اسمشان پیداست از عصاره‌ی گل‌های مختلف به دست می‌آیند. این عطرها سبک و ملایم هستند و به همین دلیل به‌عنوان عطر زنانه خوشبو برای فصل بهار شناخته می‌شوند. برای مثال عطرهایی که از عصاره‌ی گل نرگس تهیه شده‌اند به شما حس تازگی می‌دهند. همچنین وقتی ذره‌ای از عصاره گل مریم را روی بدن یا لباستان اسپری می‌کنید حس پاکی و پاکیزگی به شما دست می‌دهد. اگر دقت کرده باشید حتی برندهایی معتبر، در طراحی شیشه این عطرها از نمادهای گل استفاده می‌کنند و این عطرها، شیشه‌هایی با شمایل گل دارند.

  • تلفیقی از عصاره میوه و سبزیجات تازه

رایحه میوه

رایحه هایی از میوه مخصوصاً مرکبات و سبزیجات تازه در عطر زنانه بهاری وجود دارند. در واقع عطرهایی که بوی میوه و سبزی‌هایی مانند نعناع و ریحان دارند برای فصل بهار عالی هستند. البته اگر بتوانید ترکیبی از این دو رایحه را در عطری پیدا کنید که بسیار بهتر است. برای مثال یکی از جذاب‌ترین عصاره‌های میوه که بوی بسیار عالی و بی‌نظیری دارد، شکوفه پرتقال است. از شکوفه پرتقال یا بهار نارنج بوی تازگی، لطافت و شیرینی همراه با کمی تندی به مشام می‌رسد. بی‌شک اگر از عطری با این رایحه استفاده کنید لذت فراوانی می‌برید.

  • ردی از رایحه دریا

رایحه دریا

بوی دریا در عطر زنانه خوشبو یکی از بوهایی است که خاطرات سفرهای هیجان‌انگیز و حضور در کنار طبیعت را در ذهن شما تداعی می‌کند. برای اینکه در این فصل زیبا با طبیعت همراه باشید از عطرهایی استفاده کنید که رایحه دریا در آن‌ها استفاده شده باشد. این اسانس در عطر زنانه بهاری نه‌تنها به شما بلکه به اطرافیانتان نیز حس خوبی منتقل می‌کند. همراه با استشمام این عطرها کافی است چشمانتان را ببندید و به یک شنای دل‌چسب فکر کنید و در اعماق آرامشی بی‌نظیر غوطه‌ور شوید.

  • ترکیبی از چند اسانس در عطر زنانه بهاری

ترکیبی از چند رایحه

در توضیحات قسمت قبل به رایحه های عطر زنانه بهاری اشاره کردیم. البته آنچه در بالا به آن اشاره شد به این معنی نیست که فقط عطری با بوی گل یا فقط با بوی مرکبات برای این فصل مناسب است. شما می‌توانید از عطرهایی استفاده کنید که ترکیبی از چند اسانس مختلف داشته باشد. برای مثال ترکیب رایحه گل و میوه در کنار هم بسار دلنشین خواهد بود و بی‌شک با استفاده از چنین عطری لذت فراوانی تجربه خواهید کرد.

سخن پایانی درباره عطر زنانه بهاری

امیدواریم با توضیحاتی که برایتان آوردیم با عطر زنانه بهاری بیشتر آشنا شده باشید. اگر قصد خرید عطر زنانه خوشبو برای خود یا دیگران را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی– مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن سر بزنید. در این فروشگاه طبقه‌بندی کامل و مفیدی از انواع رایحه‌ها طراحی شده است که به انتخاب و خرید شما کمک شایانی می‌کند. همچنین امکان مطالعه‌ی مشخصات مربوط به هر عطر یا مقایسه‌ی آن با سایر عطرهای مشابه برای شما در این سایت فراهم است.

دیدگاه‌ها 6955بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه