تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

هفت عادت صبحگاهی عالی برای افزایش بهره‌وری

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
هفت عادت صبحگاهی عالی برای افزایش بهره‌وری

اولین روز کاری پس از یک آخر هفته­ طولانی، زمان مناسبی جهت تجربه­ روش­‌های جدید برای افزایش بهره‌وری است. در این مقاله، هفت مورد را می­‌بینید که اگر تمرکز کنید و سریع باشید قبل از تمام کردن اولین فنجان چای خود، همه­ آنها را انجام داده­‌اید.

نوشتن اهداف روزانه

با نوشتن اهداف روزانه خود روی کاغذ، مشخص کنید می­‌خواهید به چه چیزی دست یابید و اگر آن را جایی بگذارید که در طول روز ببینید، مانند یک یادآور عمل خواهد کرد.

خلاص شدن از 20 درصد جلسات

هنگامی که لیست قرار ملاقات­‌های برخی از مدیران را می‌بینید، شبیه یک پازل به‌هم ریخته و ناتمام است که نتوانسته­‌اند تصویر آن را کامل کنند. نگاهی به هفته­ پیش‌رو بیاندازید، برای افزایش بهره‌وری حداقل 20 درصد از جلساتی که نامرتبط با اهداف شماست را کنسل کرده و یا اگر می‌توانید، به تیم خود واگذار نمایید. وقتی اولویت­‌ها تغییر می­‌کنند، جلسات نیز باید به‌همان سرعت تغییر کنند.

ایجاد سکوت

قسمتی از زمان آزاد شده در تقویم را به سکوت و فضای باز اختصاص دهید جایی که فقط می­‌توانید فکر کنید و نه عمل.

تلفن را بردارید

با شخصی که برای شما الهام‌بخش است یا به شما انرژی می‌دهد تماس بگیرید و زمانی را برای صرف وقت با او هماهنگ کنید.

از قبل نگران نباشید

برای افزایش بهره­‌‌وری، آماده­‌سازی ذهنی و برنامه‌ریزی بیش از حد را متوقف کنید. وارد عمل شوید، اتلاف انرژی نسبت به اتلاف وقت، در کاهش بهره­‌وری موثرتر است.

خودخواهی معقولانه

هر روز به دوکار که فقط مربوط به خود شماست اولویت دهید؛ برای مثال ورزش کردن، سرگرمی مورد علاقه، صرف زمان با یک دوست یا خواندن یک کتاب جدید.

یک مراسم برای پایان روز ایجاد کنید

اجازه ندهید صدای تلفن و دیگر دستگاه­‌ها روز کاری بی­‌پایانی برای شما بسازند. یک مراسم برای پایان روز ایجاد کنید که طی آن می‌توانید 15 دقیقه به مرور اهداف خود، نوشتن آن‌چه انجام شده و برنامه‌ریزی برای فردا اختصاص دهید.

برای افزایش بهره‌وری نیاز دارید درمورد چگونگی صرف زمان، انرژی و منابع، با خود صادق باشید.

منبع: Inc دیدگاه‌ها 5143بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>