تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۶ شیوه تجدید مدل مو در رختکن باشگاه

زمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه
۶ شیوه تجدید مدل مو در رختکن باشگاه

در باشگاه گرمتان شده، عرق کرده و ظاهر شما به‌هم می‌ریزد! در این مقاله چند شیوه آورده‌ایم که همچنان جذابیت شما را بعد از باشگاه حفظ می‌کنند:

۱-  موهای خیس و به‌هم‌ریخته خود را به شامپوی خشک آغشته کنید.

زمانی برای دوش گرفتن ندارید؟ با استفاده از شامپوی خشک، خیسی ریشه و طول موها را پنهان کنید. برای ایجاد حجم بیشتر، سرتان را به پایین خم کنید و زیر موها را هم به شامپو آغشته کنید.

۲- داخل موهای خود عطر اسپری کنید.

عرق و چربی، بوی نامطبوعی به موی شما می‌دهند. برای این‌که تظاهر کنید تازه از آرایشگاه خارج شده‌اید و نه از باشگاه ورزشی، به موهای خود عطر بزنید.

۳-  پایین موهای خود را با حالت دهنده خشک صاف کنید.

حالت مجعد مو را با استفاده از حالت‌دهنده خشک در انتهای موها از بین ببرید. این محصول سبک است ولی درخشش موهای شما را زیاد می‌کند.

۴-  موهای خود را با دستمال حوله‌ای، خشک‌ و مرتب کنید.

چند ورقه دستمال حوله‌ای را در کیف خود بگذارید، این برگه‌ها ناجی شما بعد از باشگاه خواهند بود. فقط ورقه‌ها را با حالتی نرم و راحت روی موهای خود بکشید.

۵-  سر خود را زیر دستگاه خشک‌کن دست، نگه دارید.

ممکن است سشوار در دسترس نباشد و یا زمان استفاده از آن را نداشته باشید. فقط کمی آب روی موهای خود اسپری کنید و سرتان را زیر دستگاه خشک‌کن دست، نگه دارید. وزش باد شما را خنک می‌کند و حس تازگی به شما می‌دهد.

۶-  قبل از خروج از رختکن موهای خود را مرتب کنید.

بهترین راه برای اجتناب از آشفتگی و ژولیدگی مو این است که قبل از خروج از رختکن آن‌ها را مرتب کنید. در محل رویش موها، شامپوی خشک اسپری کنید تا چربی و عرق را به خود جذب کند.

 

منبع: Seventeen دیدگاه‌ها 2860بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه