تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۵ رژ لب جذاب تابستانه؛ چه رژ لبی برای آرایش تابستانه مناسب است؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
۵ رژ لب جذاب تابستانه؛ چه رژ لبی برای آرایش تابستانه مناسب است؟

همه‌ی ما خوب می‌دانیم که رژ لب جذاب، پایه و اساس آرایش است. فراوانی استفاده از رژ لب نیز باعث شده است که در بازار شاهد رژ لب با مارک‌ها و رنگ‌های مختلف باشیم. مسلماً تنوع در این محصولات، انتخاب بهترین مارک رژ لب را دشوار می‌کند. از طرف دیگر در کنار انتخاب مارک خوب، استفاده از رنگ مناسب رژ، لب‌های شما را زیبا‌تر از همیشه نشان می‌دهد. در ادامه برای شما ۵ رژ لب جذاب تابستانه را انتخاب کرده‌ایم که برای آرایش در این فصل مناسب هستند.

۱. رژ لب گلبهی (سرخ مرجانی)

رژ لب گلبهی برای آرایش صورت

زیبایی رژ گلبهی در این است که با پوست‌های مختلف، سازگاری دارد و از آن دسته رژهایی به حساب می‌آید که برای آرایش تابستانه باید حتماً در کیف آرایشی همراه خود داشته باشید. این رنگ از رژ لب، آرایش را غلیظ و زننده نشان نمی‌دهد و انتخاب خوبی برای خانم‌هایی با پوست‌های تیره است. افرادی که پوستی با طیف رنگ سرد دارند، بهتر است سراغ رژ لب گلبهی بروند که به صورتی متمایل‌تر باشد. برای خانم‌هایی که طیف پوست آن‌ها گرم است نیز پیشنهاد می‌‌کنیم از رژ لب گلبهی متمایل به نارنجی استفاده کنند.

۲. رژ لب صورتی

رژ صورتی

بدون شک شما هم با ما هم‌عقیده‌اید که هیچ رنگی جذابیت صورتی را برای آرایش تابستانه ندارد. با این حساب پیشنهاد می‌‌کنیم بهترین مارک رژ لب را با رنگ صورتی انتخاب کنید. لازم به ذکر است پوشیدن لباس‌های صورتی در کنار رژ لب صورتی، زیبایی خاصی ندارد و بهتر است رنگ لباس شما با رژی که زده‌اید تفاوت داشته باشد. اگر هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که احساس می‌کنند رنگ صورتی مناسب سن و سال آن‌ها نیست، می‌‌توانید از رژ صورتی تیره‌تری کمک بگیرید که قرمزی بیشتری دارد.

۳. رژ لب نارنجی

رژ لب نارنجی برای آرایش

شاید به اعتقاد برخی، رنگ نارنجی برای رژ لب بیش از اندازه جلف و زننده به‌نظر برسد؛ اما پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده یک رنگ نارنجی از بهترین مارک رژ لب را امتحان کنید. البته اگر هم به هر دلیلی نمی‌خواهید رژ لبی که می‌زنید کاملاً نارنجی باشد، دنبال رژ لب‌هایی با رنگ نارنجی مایل به قهوه‌ای بگردید. رژ لب نارنجی جلوه‌ی بیشتری به چشم‌ها می‌دهد. بهتر است در کنار این رژ لب، لباس‌هایی با رنگ‌های ملایم بپوشید. برای مهمانی‌های شبانه نیز می‌توانید در کنار رژ لب نارنجی، سراغ لباس‌های مجلسی تیره و مشکی بروید تا آرایش تابستانه زیبایی را تجربه کنید.

۴. رژ لب بنفش

رژ لب بنفش

انصافاً باید اعتراف کرد بنفش از آن دسته رنگ‌‌هایی است که در دنیای آرایش کمتر به آن توجه می‌شود. همین امر نیز خاص‌تربودن رنگ بنفش را برای رژ‌ لب افزایش می‌دهد. در اصل، رنگ بنفش ترکیبی برابر از رنگ‌های قرمز و آبی است و به همین دلیل نیز یک طیف رنگ خنثی است که اگر به درستی از آن استفاده کنید، بدون شک لب‌های شما از همیشه زیبا‌تر خواهد شد. اگر طرفدار بنفش نیستید، می‌توانید از طیف‌های تیره‌تر آن کمک بگیرید. برای نمونه به خانم‌هایی که پوستی روشن و سفید دارند پیشنهاد می‌کنیم رژلب‌هایی با رنگ بنفش اسطوخودوسی را امتحان کنند. برای خانم‌هایی که پوستی تیره دارند نیز رژ لب‌های آلویی توصیه می‌شود. این رنگ نیز همسو با دیگر رنگ های رژ لب برای آرایش تابستانه، هیجان خاصی در چهره ایجاد می‌کند.

۵. رژ لب قرمز

رژ لب قرمز

قرمزی رژ لب از گرمای تابستان حکایت دارد. اگر رنگ پوستتان به سردی می گراید، پیشنهاد می‌کنیم رژ لب خود را از میان رنگ‌های قرمز مایل به نارنجی انتخاب کنید. خانم‌هایی که پوستی گرم دارند نیز بهتر است در طول روز یک لایه‌ی کم‌رنگ رژ قرمز بزنند. همچنین برای قرارهای دونفره در شب‌های گرم تابستان رژلب قرمز غلیظ توصیه می‌شود.

سخن پایانی:

اگر می‌خواهید در ایام خوش تابستان، از همیشه دلبرانه‌تر باشید، می‌توانید از طریق فروشگاه اردمی، رنگ‌های جذاب تابستانه را از بهترین مارک رژ لب در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنید. همچنین اگر سخنی در نقد یا تأیید گفته‌های ما دارید یا تجربه‌ای از خرید رژهای متفاوت، در بخش نظرات ما را شریک دانسته‌های خود کنید.

منبع: Stylecraze دیدگاه‌ها 6341بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه