تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۴ عامل کوچک که آراستگی ظاهر شما را از بین می‌برند

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
۴ عامل کوچک که آراستگی ظاهر شما را از بین می‌برند

قطعا تا الان متوجه شده‌اید که چه چیزهایی می‌توانند ظاهر شما را بهتر جلوه داده و یا چگونه لباس‌های خود را به شکلی خوش‌فرم بپوشید. حتی می‌دانید که دکمه لباس چه رنگی باشد بهتر است یا چه کفشی، مناسب‌ چه سبک لباس پوشیدنی است. اما چیزهایی هستند که گاهی از دید ما پنهان می‌مانند یا شاید فقط فکر می‌کنیم که خوب هستند و در واقع این‌طور نیست. در زیر به برخی از این موارد اشاره شده است :

1– نوع بستن بند کفش‌ها

نوع بستن بند کفش‌هاهنگامی که کفشی را از مغازه می‌خرید، مدل بندهایش اغلب به شکل زیگزاگ است و دلیل این است که بند کفش، وقتی نو است و هنوز پوشیده نشده اگر به شکل زیگزاگ بسته شود زیباتر جلوه می‌کند. اما آیا واقعا در پای شما نیز این چنین زیبایی دارند؟

حقیقت این است که هر قدر کفش شما بزرگ‌تر و حجیم‌تر باشد، مدل‌های بستن بند می‌توانند خلاقانه‌تر و زیباتر انجام شوند. اما اگر کفشتان مجلسی یا ظریف است، بند آن‌ را باید طوری ساده ببندید که زیبا جلوه کند.

2– دستمال جیبی کت

دستمال جیبی کتدستمال جیبی کت، بخش جدایی‌ناپذیری از اجزای لباس آقایان خوش‌تیپ و شیک‌پوش است. در این مطلب به دنبال این نیستیم که بگوییم چه بکنید و چه نکنید. اما اگر در جیب بالای کت خود دستمال‌هایی با شکل و جنس‌های عجیب قرار دهید شاید کمی غریب به نظر برسد. برخی افراد، حتی اشکال مختلفی از اوریگامی‌ را استفاده می‌کنند. تعدادی از آقایان دوست دارند در خیابان و میهمانی از سایرین متمایز بوده و جلب توجه کنند اما شاید این کار، آن‌ها را از چشم بیندازد. اگر گمان می‌کنید که دستمال جیبی کت شما زیاد جالب نیست، همین الان آن را به داخل فشار داده و دیگر فکرش را هم نکنید.

3 – ریختن کوله‌باری از لوازم در داخل جیب‌های کت

 ریختن لوازم در داخل جیب‌های کتزمانی ایده‌ شرکت‌های سازنده دستگاه‌های الکترونیکی این بود که همه چیز را تا حد امکان کوچک طراحی کنند تا جاگیر نباشد. اما امروزه اندازه لوازم الکترونیکی تا حد یک تلویزیون قابل حمل افزایش یافته است. وقتی شما موبایل، تبلت، فلش مموری و سوییچ خودرو خود را داخل یک جیب و سیگار و فندک و مدارک شناسایی و دستمال کاغذی‌های خود را در داخل جیب دیگر جا می‌دهید؛ نباید انتظار داشته باشید شیک به‌نظر برسید.

باید تا حد امکان، لوازمی با کوچک‌ترین سایز تهیه نمود و یا ازحمل بیهوده برخی لوازم خودداری کرد. شاید نیاز باشد که تلفن همراه را در دست گرفته و دستمال کاغذی خود را به یک عدد کاهش دهید.

4– استفاده همزمان از بند شلوار به همراه کمربند

استفاده همزمان از دوبنده شلوار به همراه کمربند

بند شلوارها معمولا هم‌زمان با پوشیدن لباس‌های رسمی استفاده می‌شوند. در لباس‌های اسپرت، با شلوار‌های جین و تی‌شرت نیز به کار گرفته می‌شوند. استفاده از بند شلوارها معمولا برای افرادی که شکم بزرگی دارند و همچنین افراد کوتاه قامت بسیار مناسب است چرا که با حذف کمربند، به نوعی جلب نظر از ناحیه شکم حذف می‌شود. همچنین نوار عمودی موجود بر روی بدن، به شکل نامحسوسی موجب بلند قد دیده شدن فرد می‌شود.

قانون استفاده از بند شلوار این است: هرگز آن را همراه با کمربند استفاده نکنید. وظیفه بند شلوار به نوعی همان وظیفه کمربند است با این تفاوت که کمربندها در قسمت جلویی آن باعث بهتر نمایش داده شدن شلوار خواهند شد. برای درک این قانون، فرض کنید قصد دارید به میهمانی رسمی بروید در این حالت برای آنکه بهتر و کامل‌تر باشید از پاپیون و کراوات به‌طور هم‌زمان استفاده کنید!

منبع: Fashionbeans ۱ دیدگاه 7240بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. بسیار جالب و قابل تامل بود

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>