تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۱۹ استفاده غیرمعمول از وازلین

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
۱۹ استفاده غیرمعمول از وازلین

ممکن است فکر کنید وازلین، موارد استفاده‌ زیادی ندارد، این تفکر اشتباه، باعث می‌شود که یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های موجود برای زیبایی را از دست بدهید. با مطالعه این مقاله درمی‌یابید چرا این محصول با قدمتی 140 ساله، باید به بخشی از زندگی روزمره شما بدل شود مرطوب کردن ریشه‌های ناخن و آرنج و جلوگیری از رگه رگه شدن رنگ هنگام استفاده از اسپری برنزه‌کننده بدن تا پوشاندن موخوره و تسکین پوست پس از اصلاح، بخشی از کاربردهای غیر معمول وازلین هستند.

۱- آرنج‌های خشک و ترک‌خورده که از کمبود رطوبت رنج می‌برند را نرم می‌کند.

وازلین۲- با باز کردن و بستن در شیشه لاک ناخن مشکل دارید؟ مقدار کمی وازلین زیر در آن قرار دهید.

2-nail-polish-۳- هرگز نگذارید رژلب، دندان‌های شما را رنگی کند. کمی وازلین روی دندان‌های خود بکشید. این تکنیکی است که شرکت‌کنندگان مسابقات زیبایی از آن استفاده می‌کنند.

3--lipstick۴- اگر می‌خواهید از اسپری برنزه‌کننده بدن استفاده کنید، برای جلوگیری از رگه رگه شدن رنگ روی پوست، پشت مچ پا، زانوها و دست‌ها را وازلین‌ بمالید.

sunless-tanners_jmxzw2 ۵- به رشد مژه‌های خود کمک کنید. شب‌ها مقدار کمی وازلین به مژه‌های خود زده و بلند شدن آن‌ها را ببینید.

5-eyelashes-grow۶- اگر مقداری وازلین به مچ دست و گردن خود بمالید، کمک می‌کند تا بوی عطر شما ماندگارتر شود.

6-perfume-scent۷- از بین بردن موخوره: اندکی از وازلین را بین انگشتان خود بمالید و بعد انتهای موها را لمس کنید. مراقب باشید بیش از حد استفاده نکنید.

7-split-ends۸۸- فردا یک میهمانی مهم دارید؟ مقداری وازلین را به چکمه‌ها یا پاشنه‌های خراشیده کفش بزنید تا کاملا نو به نظر برسند.

8-scuffed-boots۹- برای جلوگیری از ایجاد لکه‌های رنگ مو روی پیشانی، به آرامی روی پیشانی و در امتداد خط رویش مو وازلین بمالید تا رنگ موی جدید، پوست شما را رنگی نکند.

9-hair-dye۱۰- وازلین، پوست‌های خشک را پس از اصلاح تسکین می‌دهد.

10-shave۱۱- برای داشتن پوستی نرم‌تر، صورت و گردن خود را به وازلین آغشته کنید. گفته شده که این ماده منافذ پوست را مسدود نمی‌کند اما شما پوست خود را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسید، اگر پوستی فوق‌العاده حساس دارید محتاط باشید.

11-soft-skin۱۲- مقداری نمک دریایی به وازلین اضافه کنید و در حمام به عنوان لایه بردار روی پوست مالش دهید. سپس پوستی ابریشمی و شاداب خواهید داشت.

12-exfoliant ۱۳- تا به‌حال مشکلی با انداختن گوشواره داشته‌اید؟ کمی وازلین استفاده کنید، گوشواره بلافاصله در جای خود قرار می‌گیرد.

13-earrings ۱۴- با مالش وازلین به زیر ابرو و نرم شدن پوست، اصلاح ابروها را آسان‌تر کنید.

14-eyebrows- ۱۵- به راحتی با وازلین، باقی‌مانده چسب مژه مصنوعی را از روی پلک پاک کنید.

15-eyelashes ۱۶- با اضافه کردن مقداری وازلین به سایه چشم یا رژگونه، آن‌ها را به کرم تبدیل کنید.

16-shadow ۱۷- اندکی وازلین روی ریشه ناخن بمالید تا از خشکی آن‌ها جلوگیری کنید.17-cuticles ۱۸- وازلین را به‌عنوان بالم لب (نرم‌کننده) استفاده کنید. حتی می‌توانید با اضافه کردن مقداری رنگ خوراکی، یک برق‌ لب بسازید.

18-balm ۱۹- می‌توانید از وازلین به جای شیر پاک‌کن (پاک‌کننده آرایش) استفاده نمایید. گوش پاک‌کن را با آن چرب کنید تا آرایش آخر شب را پاک کنید و برای صبح صورتی شاداب و آماده داشته باشید.

19-makeup-remover

 

منبع: Aol دیدگاه‌ها 22623بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه