تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۱۰ درس آرایشگری که زیبایی شما را دگرگون خواهد کرد

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
۱۰ درس آرایشگری که زیبایی شما را دگرگون خواهد کرد

۱- سرخی گونه‌های خود را دوبرابر کنید

1-Blush-آرایشگران حرفه‌ای برای رسیدن به بهترین نوع سرخی گونه‌ها از دو نوع رژگونه متفاوت استفاده می‌کنند. از رنگ صورتی یا قرمز بر روی سیب گونه استفاده کنید و بر روی استخوان گونه از رنگ‌های مرجانی یا هلویی بهره ببرید. آرایش صورت را با زدن پودر برنزه مات بر روی هر قسمت از صورت که بیشتر در معرض نور خورشید است (مانند پیشانی، بینی یا چانه) پایان دهید.

۲- مرطوب‌کننده را با کرم زیرساز آرایش مخلوط کنید

2 tinted-moisturizerاگر پوست شما مشکل خاصی ندارد، زیرسازهای مایع می‌توانند آرایش شما را تیره نشان دهد. پیشنهاد ما این است که برای روشن‌تر کردن پوست، مرطوب‌کننده خود را به کرم زیرساز اضافه کنید تا جلای بیشتری به پوست خود داده و آن را براق‌تر کنید.

۳- طرز صحیح پیدا کردن رنگ مورد نظر

3-Foundationتقریبا تمام بانوان برای تطبیق دادن رنگ کرم زیرساز و کانسیلر با رنگ پوست خود، از پشت دست استفاده می‌کنند اما تنها پوششی بسیار تیره را مشاهده می‌کنند که بر روی صورت آن‌ها به این شکل نخواهد بود. آرایشگران حرفه‌ای می‌دانند که برای رسیدن به رنگ ترکیبی مورد نظر باید از قسمت داخلی ساعد دست خود استفاده کنند.

۴- از ماسک تخم‌مرغ استفاده کنید

ماسک تخم مرغیک راه طبیعی برای رسیدن به پوستی صاف و زیبا وجود دارد و آن، استفاده از تخم‌مرغ شگفت‌انگیز است. برای درست کردن ماسک، یک تخم‌مرغ را بشکنید و سفیده را از زرده جدا کنید. سفیده تخم‌مرغ را تا جایی هم بزنید که کف کند. این کف را به صورت خود بزنید و مدت 20 دقیقه صبر کنید. سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید. سفیده تخم‌مرغ این ویژگی را دارد که پوست شما را سفت کند و در نتیجه باعث لیفتینگ آنی پوست شود. ضمن اینکه پس از استفاده از این ماسک، پوست شما به شدت صاف می‌شود و چین و چروک‌ها از بین خواهند رفت.

۵- عمر ریمل خود را افزایش دهید

5 eye-contactتیوب ریمل خود را به این زودی‌ها دور نیاندازید! شما می‌توانید با اضافه کردن چند قطره محلول نرمال سالین به تیوب تمام شده خود، همچنان از ریملتان استفاده کنید. پس از اضافه نمودن سرم فیزیولوژیک، برس ریمل را در تیوب بچرخانید تا ریمل باقی‌مانده کاملا حل شود. در همین رابطه می‌توانید به مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عنوان 16 روش برای استفاده از لوازم آرایشی تا آخرین قطره مراجعه کنید.

۶- بهترین نتیجه را از رژ لب خود بگیرید

6-Lipsاحتمالا تاکنون برای شما این اتفاق افتاده که متوجه شوید رنگ رژ لب بر روی لب، با آنچه داخل تیوب می‌بینید متفاوت است. برای جلوگیری از چنین اتفاقی، می‌توانید از راه‌حل پیشنهادی ما استفاده کنید. ابتدا برای متعادل‌سازی رنگ طبیعی لب خود، از رژ لب بی‌رنگ استفاده کنید و سپس رژ لب مورد نظر را بر روی آن بزنید. با انجام این کار، رنگ واقعی رژ لب بر روی لب‌های شما پدیدار می‌شود و همچنین رژ، مدت زمان بیشتری بر روی لب‌های شما باقی خواهد ماند.

۷- قدرت کرم دور چشم خود را چندین برابر کنید

7-EyeCreamآیا از داشتن چشم‌های پف کرده خود خسته شده‌اید؟ نیازی نیست که برای حل این مشکل هزینه زیادی صرف متخصص پوست کنید، می‌توانید با راه حلی ساده، بهترین نتیجه را از کرم دور چشم خود بگیرید. قبل از استفاده از کرم دور چشم، آن را در فریزر قرار دهید. سپس کرم را قبل از آرایش کردن، دور چشمان خود بزنید. با این کار پف دور چشم شما به شدت کاهش خواهد یافت و علاوه بر آن چین و چروک دور چشمانتان پس از آرایش تا چندین ساعت محو خواهد شد.

۸- از مداد ابرو استفاده کنید

8-BrowPencil-برای آرایش ابروهای خود نیازی نیست که از یک مداد ابروی بسیار گران‌قیمت استفاده کنید. آرایشگران حرفه‌ای بر این باورند که مداد ابرو با رنگ زغال‌سنگی می‌تواند برای ابروان شما بسیار مفید باشد. فراموش نکنید که قبل از استفاده، مداد را به مقدار کافی تیز کنید و سپس درون ابرو را با خط‌های کوتاه پر کنید.

۹- از پودر طلایی استفاده کنید

9 gold-mascarasاگر شما نیز مشتاق داشتن مژه‌های بلندتری هستید، استفاده از پودر طلایی را امتحان کنید. رنگدانه‌های فلزی موجود در این پودر باعث می‌شود که مژه‌های شما دارای حجم بیشتری شده و پُرتر دیده شوند. برای استفاده از این پودر، پس از آرایش مژه‌ها با ریمل، به‌وسیله یک مسواک، پودر را به مژه‌های خود بزنید.

۱۰- از خط لب استفاده کنید

آرایش لببرای جلوگیری از بیرون‌زدگی رژ در اطراف لب می‌توانید از راه حل ساده‌ای بهره ببرید. با استفاده از یک خط لب کمرنگ، شما قادر خواهید بود از رژ لب خود به صورت بسیار منظم استفاده نمایید؛ ضمن آنکه با این عمل، لب شما بیش از پیش حجیم‌تر دیده خواهد شد.

منبع: GalleryFly دیدگاه‌ها 7564بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه