تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

معرفی ۱۰ رنگ جذاب و زیبا از بهترین مارک رژ لب برای آرایش پاییزی

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
معرفی ۱۰ رنگ جذاب و زیبا از بهترین مارک رژ لب برای آرایش پاییزی

انتخاب یک رنگ زیبا و جذاب از بهترین مارک رژ لب کار هیجان‌انگیز و جالبی است. در واقع، همیشه بهتر است برای آرایشمان رنگی را انتخاب کنیم که مناسب با فصل و موقعیتی باشد که در آن قرار داریم. خوشبختانه تغییر فصل، رنگین‌کمانی از رنگ‌ها را در پیش روی خانم‌های خوش‌سلیقه قرار می‌دهد تا با انتخاب رنگ‌های جدید، حال‌و‌هوای آرایش و لباس خود را تازه و جذاب کنند. با این توضیح، توصیه می‌کنیم با فرا رسیدن پاییز، ضمن انتخاب بهترین مارک رژ لب، سراغ رنگ‌های جدید و زیبایی بروید که در ادامه برایتان معرفی کرده‌ایم. با این کار جذابیت آرایش پاییزی شما دوچندان می‌شود.

رژ لب زرشکی

رژ لب زرشکی، بهترین رنگ رژ لب پاییزی

این رنگ از قرمز آلبالویی تیره‌تر است و خاطرات خوش میوه‌های تابستانی مانند گیلاس و شلیل را در ذهن تداعی می‌کند. ته‌رنگ مشکی این رنگ تناقض خوبی با رنگ رژ لب تابستانی و روشن‌تر دارد تا از این طریق حس‌و‌حال جدید و تازه‌ای در رژ لب پاییزی ایجاد کند. از طرف دیگر شما می‌توانید برای دیگر قسمت‌های آرایش نیز سراغ این رنگ بروید و با آرایش چشم و گونه با رنگ زرشکی، هماهنگی جذابی در آرایش لب‌ها و دیگر قسمت‌های صورت ایجاد کنید. برای این منظور حتماً سراغ بهترین مارک رژ لب بروید. کد ۱۰۸ رژ لب جامد کرم دار Live Alive، انتخاب خوبی برای رژ لب مناسب آرایش پاییزی است.

رژ لب شاه توتی

رژ لب شاه توتی

این رنگ نیز شباهت فراوانی به زرشکی دارد. سال‌به‌‌سال شاهد افزایش محبوبیت شاه توتی در میان دیگر رنگ‌های رژ لب پاییزی هستیم. طیف گرم این رنگ بدون اینکه غیرطبیعی به نظر برسد، جذابیت فراوانی به لب‌ها و صورت می‌دهد. در کنار لب‌ها، برای رژگونه نیز می‌توانید در آرایش‌های پاییزی خود سراغ این رنگ جذاب بروید. سه‌ طیف شاه توتی براق، مات و معمولی، امسال طرفدار بیشتری پیدا کرده است. با توجه به سلیقه و نوع‌ آرایشی که در نظر دارید، بهتر است یکی از این طرح‌ها را انتخاب کنید. کد رنگ ۳۱۲ از رژ لب جامد پرتی Flormar نمونه‌ی خوبی از رنگ قرمز شاه‌ توتی است.

رژ لب مسی

رژ لب مسی، بهترین رنگ رژ لب پاییزی

رنگ مسی یادآور درختان خزان‌دیده است. چیزی شبیه برگ‌های خشک شده که در مسیر عابران، روی زمین ریخته است. به‌همین‌ دلیل نیز به یکی از رنگ‌های پرطرفدار در میان بانوانی که به دنبال انتخاب بهترین رنگ رژ لب پاییزی می‌گردند تبدیل شده است. از رنگ مسی در کنار آرایش لب، برای آرایش دیگر قسمت‌های صورت نیز می‌توانید کمک بگیرید تا آرایش شما از همیشه‌ پاییزی‌تر شود. اگر می‌خواهید از صاحب رنگ مسی از بهترین مارک رژ لب شوید، رژ لب جامد فیوژن Doucce از کد ۰۲۸ را به شما توصیه می‌کنیم.

رژ لب کالباسی

رژ لب کالباسی

محبوبیت رنگ کالباسی در چند سال اخیر چندین برابر شده است. تقریباً اکثر خانم ها در کیف لوازم آرایش خود یک رژ لب کالباسی دارند. نزدیکی رنگ این رژ به رنگ طبیعی لب ها باعث شده است که افراد زیادی جذب این رنگ شوند. ضمن اینکه این رنگ به راحتی با انواع رنگ های دیگر لباس و آرایش ست می‌شود. پیشنهاد ما این است که در مواقع ضروری که عجله دارید و فرصت کافی برای آرایش وجود ندارد، از این رنگ کمک بگیرید. در طیف رنگی اکثر برندها این رنگ یافت می‌شود. برای مثال کد ۶۰۴ رژ لب مایع بادوام Doucce رنگ زیبایی از کالباسی دارد.

رژ لب قرمز آجری

رژ لب آجری این لی

طیف‌های رنگ قرمز یکی پس از دیگری برای رژ لب، جذاب‌تر به‌نظر می‌رسند و هرگز از مد نمی‌افتند. با این حساب اگر نمی‌توانید زیبایی رژ‌ قرمز را نادیده بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم در حین انتخاب بهترین مارک رژ لب، سراغ قرمز آجری بروید. این رنگ حس و حالی شیک و کلاسیک به‌ آرایش شما می‌دهد و به‌اندازه‌ای جذاب است که نه‌تنها پاییز، بلکه زمستان را هم می‌توانید با رژ قرمز آجری، زیبا‌تر از همیشه سپری کنید. بین رنگ‌های زیبای رژ لب جامد INLAY، کد شماره ۴۰۰ آن، رنگ زیبای آجری دارد.

رژ لب قرمز روشن

رژ لب قرمز

این رنگ شباهت زیادی به سرخی سیب‌های قرمز پاییزی دارد. استفاده از رژ لب قرمز روشن در کنار جلوه‌ای که به لب‌ها می‌دهد، ظاهر کلی صورت را نیز شاداب‌تر می‌کند. در کنار لب‌ها از رژ قرمز روشن برای آرایش گونه نیز می‌توانید کمک بگیرید. بهترین انتخاب برای رژ لب قرمز روشن، کد ۲۱۱ از رژ لب جامد سوپر مات Flormar است.

رژ لب نارنجی سوخته

رژ لب نارنجی

نارنجی سوخته رنگ زیبای غروب خورشید پاییز را در خودش نهفته دارد و آرایشی ملایم‌تر نسبت به رنگ‌های گرم و جذاب تابستانی را ایجاد می‌کند. این رنگ تعامل خوبی با دیگر طیف‌های رنگ قرمز دارد. اگر به فکر خرید رنگی زیبا از بهترین مارک رژ لب هستید، پیشنهاد می‌کنیم جذابیت رژ لب نارنجی سوخته را دست کم نگیرید. رژ لب مدادی Amitice با کد ۲۱ نمونه خوبی برای این رنگ است.

رژ لب قهوه ای چرمی

رژ لب قهوه ای، بهترین رنگ رژ لب پاییزی

انتخاب این رنگ برای رژ لب دقیقاً همان نرمی و جذابیت چرم‌ را روی لب‌های شما ایجاد می‌کند. این رنگ نیز حضور در کنار شومینه همراه با یک فنجان شکلات داغ را به ذهن می‌آورد. طیف کاکائویی این رنگ، انتخاب خوبی برای رژ لب پاییزی است. استفاده از رژ لب قهوه ای چرمی در کنار آرایش‌ چشم اسموکی با رنگ قهوه‌ ای دارچینی پیشنهاد می‌‌شود. کد ۴۵۰ از رژ لب جامد INLAY این رنگ زیبا و خاص را به شما هدیه می‌کند.

رژ لب یاقوتی کبود

رژ لب یاقوتی کبود

از طیف‌های رنگ قرمز که بگذریم، رنگ یاقوتی، رنگی خاص برای بانوان مشکل‌پسندی است که به دنبال بهترین مارک رژ لب پاییزی می‌گردند. پیشنهاد می‌کنیم اگر رژ لب یاقوتی را پسندیده‌اید، دیگر قسمت‌های صورت را با رنگ‌های متناسب با آن آرایش کنید. رژ لب یاقوتی به اندازه‌ای جذابیت دارد که حتی به‌تنهایی نیز می‌توانید به رنگ جذاب آن برای زیباتر شدن آرایشتان اعتماد کنید. برای نمونه از این رنگ، کد mac-sku-m2lp3j از رژ لب MAC را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رژ لب خاکستری براق

رژ لب مناسب آرایش پاییزی | رژ لب خاکستری

بعید می‌دانیم تاکنون برای خرید رژ لب، سراغ رنگ خاکستری رفته باشید. باید اعتراف کرد که این رنگ، تا حدی خاص است که هر برندی آن را تولید نمی‌کند. با این‌حال توصیه می‌کنیم برای یک بار هم که شده رنگ خاکستری براق را برای رژ لب پاییزی خود امتحان کنید. این رنگ ظاهری مدرن و امروزی به آرایش شما می‌دهد. برای مهمانی‌های غیر رسمی از خاکستری برای آرایش چشم‌ها نیز می‌توانید کمک بگیرید. نمونه‌ی این رنگ را از کد ۲ رژ لب مایع گیلی اینتردیت GIVENCHY بخواهید.

در مجموع باید گفت خرید رژ لب زمانی جذاب و هیجان‌انگیز می‌شود که با بهترین رنگ رژ لب متناسب با فصلی که در آن هستیم آشنا شده باشیم. در این بین باید به کیفیت رژ هم توجه کرد و سراغ بهترین مارک رژ لب موجود در بازار را گرفت. خوشبختانه این روزها با وجود فروشگاه‌هایی مانند اردمی انتخاب رژ لب کار چندان سختی نیست. جذاب‌ترین رنگ‌های رژ لب مناسب آرایش پاییزی را از بهترین مارک رژ لب در این فروشگاه می‌توانید پیدا کنید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم بانوان خوش‌سلیقه‌ای این مطلب را خوانده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم رنگ‌های محبوب خود را برای رژ‌ لب‌های پاییزی در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان این بلاگ به اشتراک بگذارید.

منبع: Byrdie دیدگاه‌ها 7080بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه