تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

معرفی کانسیلرهای پرفروش از برند دبورا موجود در فروشگاه اردمی

معرفی کانسیلرهای پرفروش از برند دبورا موجود در فروشگاه اردمی

برای آن دسته از افرادی که به‌خوبی می‌دانند کانسیلر چیست و با کاربرد‌های متفاوت آن آشنا هستند خبرهای خوشی داریم. همان طور که می‌دانید از کانسیلر برای پنهان ‌کردن عارضه های پوستی استفاده می‌شود. پرفروش ترین کانسیلرهای موجود در بازار از عهده‌ی این کار بر می‌آیند؛ اما ازآنجایی‌که کانسیلر تماس مستقیمی با پوست دارد، بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که در کنار پوشش‌دادن عارضه های پوستی، ضد حساسیت بوده و خاصیت درمانی نیز داشته باشند.

برند دبورا با قدمت چند ساله و سابقه‌ی درخشان در تولید محصولات آرایشی، مانند همیشه در این زمینه فعال بوده است. کانسیلرهای متنوع و کاربردی این برند در بازار موجود بوده و به بخش وسیعی از نیاز مشتریان پاسخ می‌دهد. در این مقاله بنا داریم برای آشنایی بیشتر، برخی محصولات پر فروش برند دبورا را برای شما معرفی کنیم. این محصولات شامل پالت شش رنگ سکرت آف کاموفلاژ، کانسیلر استیکی، کانسیلر ضد چروک و کانسیلر رادیانس است. در ادامه با خصوصیات این چند محصول از کانسیلرهای برند دبورا آشنا می‌شویم.

پالت کانسیلر سکرت آف کاموفلاژ DEBORAH

پالت کانسیلر دبورا از پرفروش ترین کانسیلرهای بازار

افرادی که می‌دانند کانسیلر چیست به‌خوبی آگاه هستند که کاربرد اصلی کانسیلر، پوشش دادن عارضه‌های پوست است. هر کدام از عارضه‌ها رنگ متفاوتی روی پوست افراد ایجاد می‌کنند؛ به همین دلیل پوشش دادن آن‌ها نیز مستلزم استفاده از رنگ خاصی از کانسیلر است. برند دبورا با تولید و عرضه‌ی «پالت کانسیلر سکرت آف کاموفلاژ» نگرانی بسیاری از افراد را بر طرف کرده است. در این پالت شاهد حضور شش رنگ متفاوت از کانسیلر هستیم که هر کدام برای پوشش عارضه ای استفاده می‌شود. این محصول به علت داشتن همین ویژگی به یکی از پرفروش ترین کانسیلرهای بازار تبدیل شده است.

  • رنگ سبز

افرادی که روی صورت خود جوش یا لکه های قرمز دارند، می‌توانند از رنگ سبز این کانسیلر استفاده کنند. برای استفاده از این رنگ، با کمک قلمو یا گوش پاک کن، مقداری از کانسیلر را به‌آرامی روی جوش بگذارید. توجه داشته باشید که نباید کانسیلر را روی جوش ماساژ دهید. ماساژ دادن کانسیلر به پخش شدن جوش و تشدید قرمزی آن منجر می‌شود. این کار را حتماً قبل از زدن کرم پودر انجام دهید.

  • رنگ بنفش

همان‌طور که می‌دانید رنگ‌های موجود در دایره‌ی رنگ‌ها، رنگ مقابل خود را خنثی می‌کنند. رنگ بنفش در این دایره، درست مقابل رنگ زرد قرار گرفته است. از این رنگ برای خنثی کردن رنگ زرد و مشتقات آن استفاده می‌شود. اگر در اثر بیماری یا به‌صورت طبیعی رنگ چهره‌ی شما بیش از حد زرد است، توصیه می‌کنیم از کانسیلر بنفش استفاده کنید. این کانسیلر به خنثی کردن زردی صورت کمک بسزایی می‌کند.

  • رنگ قهوه‌ای

برای کانتورینگ و کوچک نشان دادن استخوان بینی یا گونه، می‌توان از رنگ قهوه‌ای این پالت استفاده کرد. چند نقطه کوچک از کانسیلر را در گوشه‌های بالای پیشانی و خط بالای گونه بزنید و با برس به سمت خارج صورت پخش کنید. به این ترتیب جلوه‌ای طبیعی‌تر به پیشانی و گونه می‌دهید و از سفید به‌نظر رسیدن آن جلوگیری می‌کنید.

  • رنگ زرد

همان طور که در توضیحات بخش بنفش برایتان گفتیم، رنگ زرد و بنفش همدیگر را خنثی می‌کنند. با این قاعده، تیرگی اطراف چشم را می‌توان با کانسیلر زرد پوشش داد. همچنین هر بخش از صورت که کبود یا تیره شده باشد با رنگ زرد از پالت کانسیلر، اصلاح می‌شود. از آنجایی که تیرگی زیر چشم، عارضه‌ای فراگیر است، رنگ زرد کانسیلر به‌تنهایی یکی از کانسیلرهای پرفروش و پر طرفدار محسوب می‌شود.

  • رنگ صورتی

کانسیلر صورتی برای اصلاح رنگ آبی در قسمت‌های نازک صورت کاربرد دارد. این نوع اصلاح کننده، جانی دوباره به پوست شما می‌دهد. از این کانسیلر، متناسب با رنگ پوست خود برای یکدستی کامل رنگ صورت نیز می‌توانید استفاده کنید.

پالت کانسیلر سکرت آف کاموفلاژ DEBORAH، پوشانندگی فوق‌العاده و دوام زیادی دارد. همچنین با توجه به ترکیبات غنی و آزمایش‌شده، هیچ گونه حساسیت چشمی ایجاد نمی‌کند.

کانسیلر دور چشم ۲۴ ساعته DEBORAH

کانسیلر ۲۴ ساعته

خواب ناکافی، کمبود آهن، فشار روحی، کاهش وزن بیش از حد، سوءتغذیه، وجود عوامل ارثی، افزایش سن و عوامل دخیل دیگر باعث ایجاد سیاهی دور چشم می‌شود. این تیرگی‌ها تا حدی است که حتی با بهترین کرم پودرها یا پنکیک ها نیز پوشش داده نمی‌شود. در چنین مواقعی برای داشتن میکاپی یکدست و زیبا، لازم است از کانسیلر استفاده شود. یکی از کانسیلرهای پرفروش برای رفع تیرگی اطراف چشم، «کانسیلر دور چشم ۲۴ ساعته دبورا» است.

همان طور که می‌بینید شکل ظاهری این کانسیلر شبیه رژ لب طراحی شده است؛ به همین دلیل نیز به آن کانسیلر استیکی می‌گویند. این کانسیلر برای پوشش سیاهی دور چشم مناسب است. البته توجه داشته باشید که نباید آن را به صورت مستقیم روی پوست بمالید. برای استفاده از این کانسیلر بهتر است از پد یا برس مخصوص استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر پوست چرب یا منافذ باز دارید، هرگز از این کانسیلر استفاده نکنید. کانسیلرهای استیکی، بافت بسیار متراکمی دارند؛ بنابراین منافذ را بازتر و بزرگ‌تر نشان می‌دهند. برای پوشش منافذ باز، کانسیلر مایع گزینه‌ی بهتری است.

پس از استفاده از این محصول، روی پوست احساس نرمی و لطافت می‌کنید. دوام این محصول بسیار طولانی است. ترکیبات عالی موجود در کانسیلر دور چشم ۲۴ ساعته DEBORAH، از بروز هرگونه حساسیت در پوست دور چشم جلوگیری می‌کند.

کانسیلر ضد چروک DEBORAH

کانسیلر ضد چروک

یکی دیگر از پرفروش ترین کانسیلرهای موجود در بازار «کانسیلر ضد چروک دبورا» است. ویژگی اصلی این محصول رفع تیرگی‌های زیر چشم است. استفاده از عصاره‌ی جوی دو سر باعث شده که خاصیت ضد چروکی آن تقویت شده و پف زیر چشم را از بین ببرد. همچنین استفاده از آنتی اکسیدان ها در ترکیبات این کانسیلر به خاصیت کلاژن سازی آن کمک می‌کند. تولید کلاژن در پوست، به رفع چین و چروک و در نهایت جوان سازی آن منجر می‌شود.

در محصولات آرایشی دبورا، از ترکیبات حاوی SPF نیز استفاده می‌شود که تا حدی جلوی پرتوهای مخرب خورشید گرفته شود و پوست فرصت بیشتری برای بازسازی خود پیدا کند. این کانسیلر همچنین جلوی ایجاد لکه های پوستی را می‌گیرد و کمک می‌کند که تغییر رنگ پوست اطلاح شود.

استفاده از ترکیبات ضد حساسیت نیز این امکان را به وجود می‌آورد که افراد دارای پوست حساس نیز با خیال راحت از این محصول برای پوشش دور چشم خود استفاده کنند. البته به این نکته نیز باید توجه داشت که این کانسیلر قدرت پوشانندگی متوسطی دارد؛ بنابراین اگر تیرگی زیر چشم شما زیاد است، لازم است از مقدار بیشتری از این محصول یا کانسیلری دیگر و با تراکم بیشتر استفاده کنید.

کانسیلر رادیانس DEBORAH

کانسیلر رادیانس دبورا

همان طور که قبلاً اشاره کردیم، افرادی که پوست چرب دارند یا منافذ پوستشان باز است، نباید به هیچ وجه از کانسیلر استیکی استفاده کنند. برند دبورا برای این گونه افراد، تدبیر دیگری اندیشیده و «کانسیلر رادیانس» را به بازار عرضه کرده است.

همان گونه که در تصویر می‌بینید، برس تعبیه‌شده روی این محصول کمک می‌کند محتویات داخل قلم به‌راحتی به پوست منتقل شود. مزیت دیگر این برس این است که از پخش شدن احتمالی مایعات کانسیلر روی صورت جلوگیری می‌کند. بافت مایع محصول نیز باعث می‌شود که چین و چروک، تیرگی و خطوط ریز به‌راحتی پوشانده شود. این کانسیلر به درخشندگی پوست نیز کمک می‌کند. همان طور که می‌دانید این محصول برای پوست دور چشم طراحی شده است؛ بنابراین متخصصان پوست برای اطمینان از سلامت محصول، آن را در آزمایشگاه‌های معتبر خود بررسی کرده و سلامت آن را تأیید کرده‌اند.

همان گونه که مطالعه کردید در این مقاله به معرفی پرفروش ترین کانسیلرهای برند دبورا موجود در بازار پرداختیم. با این توضیحات گمان نمی‌کنیم هنوز کسی نداند که کانسیلر چیست یا چه کاربردی دارد؛ اما برای آگاهی بیشتر مطالعه‌ی مقاله‌ی «کانسیلر چیست و بهترین روش کانسیلر زدن به چه صورت است؟» را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین تیم مشاوره و پشتیبانی فروشگاه اینترنتی اردمی آماده‌ی پاسخگویی به پرسش ها یا نظرات شما عزیزان است.

دیدگاه‌ها 6153بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه