تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای خرید عطر برای روز مادر: عطری با رایحه عشق مادری

راهنمای خرید عطر برای روز مادر: عطری با رایحه عشق مادری

«هنگامی که در معرض آزمون‌های سنگین و ناگهانی قرار می‌گیریم، مادر، حقیقی‌ترین و قابل اعتمادترین دوست ما است و روزگار سختی و مصیبت را به موفقیت و کامیابی بدل می‌سازد. در هر شرایطی، چه هنگامی‌ که دوستانمان رهایمان می‌کنند و یا هنگامی‌ که سیلابی از مصائب و مشکلات به سمت ما هجوم می‌آورد، هنوز هم مادر است که به ما وفادار باقی مانده و به یمن مهربانی بی‌پایانش می‌کوشد تا ابرهای تاریک یاس و ناامیدی را بپراکند و این‌گونه باعث می‌شود صلح و آرامش به قلب و روح ما بازگردد.» واشنگتن اروینگ

روز مادر نزدیک است و همه کسانی که از نعمتِ داشتن مادر بهره‌مندند، به فکر تهیه هدیه‌ای مناسب و شایسته می‌باشند. گاهی اوقات نیازی نیست که هدیه جنبه مادی داشته باشد. می‌توانید با نوشتن چند خطی بر روی یک کارت تبریک، میزان سپاس و علاقه‌مندی‌ خود را به مادرتان ابراز دارید یا می‌توانید یک روز کامل را به او مرخصی داده و انجام دادن همه کارهای روزانه منزل را به عهده بگیرید؛ یا اینکه وقت خود را در آن روز به مادرتان اختصاص داده و کل روز را فقط با او سپری کرده و به گردش یا کار مورد علاقه او بپردازید.

گاهی اوقات هم می‌توانید با تهیه هدایایی باعث شادی و خوشحالی‌اش شوید. در تهیه کردن هدیه،‌ چند نکته را در نظر داشته باشید. نخست این ‌که در حال خرید کردن برای یکی از بهترین و مهم‌ترین اشخاص زندگی‌تان هستید؛ بنابراین آن را با انجام وظیفه اشتباه نگیرید و برای پیدا کردن هدیه مناسب، زمان کافی را در نظر بگیرید.

در قدم بعدی، به سلیقه و همچنین نیازهای مادر خود توجه داشته باشد. وقتی هدیه‌ای مانند یک روسری یا لباس خاص و یا عطری با مارک مشخص می‌خرید که مادرتان آن را دوست داشته و یا مدتی در جستجوی آن بوده است، تاثیر هدیه‌تان چندین برابر شده و به آسانی پاداش خود را با لبخند زیبا و شیرین مادر دریافت خواهید کرد.

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، میزان بودجه شما برای خرید هدیه است. تقریبا کسی نیست که نداند خانم‌ها عاشق طلا و جواهرات هستند. اما ممکن است انتخاب چنین هدیه‌ای اندکی کار را برای آقایان دشوار کند. چون این روز، علاوه بر «روز مادر» (که شامل مادر همسرشان نیز می‌شود!) «روز زن» نیز هست که طبیعتا باید برای همسرشان نیز هدیه‌ای در نظر بگیرند. پس اگر در حال حاضر بودجه کافی برای خرید سه هدیه گران‌قیمت را ندارید، بهتر است به سراغ خرید هدیه دیگری بروید.
در نهایت همیشه به خاطر داشته باشید که «زندگی» با دیدن چهره مادر آغاز شده است و هیچ عشقی در جهان نمی‌تواند تا به این اندازه بی‌قید و شرط باشد. چنان‌‌که اریک فروم معتقد است:

«عشق مادر» سعادت است، صلح است؛ نیازی نیست که برای به‌دست آوردن آن تلاش کرده یا حتما سزاوار دریافت آن باشید. اگر «عشق مادری» وجود داشته باشد، همانند برکت و رحمت است و اگر وجود نداشته باشد مانند این است که همه زیبایی از زندگی رخت بر بسته است.

چندی پیش، در مقاله «راهنمای خرید عطر به عنوان هدیه»، بیان کردیم که چگونه می‌توان یک عطر را به عنوان هدیه‌ای مناسب برای کسی که دوستش داریم، شناسایی و خریداری نماییم و به چند پرسش کلیدی در این رابطه پاسخ دادیم.
به مناسبت این روز، لیستی از این عطرها را به همراه اطلاعات و مشخصات کامل‌ آن‌ها در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید یکی از آن‌ها را که تناسب بیشتری با شخصیت و سلیقه فرد مورد نظرتان دارد، انتخاب کنید و با یک خرید آگاهانه، خاطره ارزشمندی را به یادگار بگذارید.

مشاهده لیست عطرهای پیشنهادی

دیدگاه‌ها 8063بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه