تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

انواع کرم پودر چیست و کدام مناسب پوست شماست؟

انواع کرم پودر چیست و کدام مناسب پوست شماست؟

افرادی که در میکاپ حرفه‌ای هستند می‌دانند که انتخاب رنگ، مارک و نوع کرم پودر چقدر سخت است. به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که به مغازه آرایشی رفته‌اید و درخواست یک کرم پودر خوب را داده‌اید، لحظه‌ای بعد فروشنده سیلی از کرم پودر با خواص، رنگ‌ها و مارک‌های مختلف را به سوی شما روانه کرده است. شما سردرگم می‌شوید که کدام گزینه برای پوست من بهتر است؟ کدام را بخرم و کدام را نه؟ اگر دوست ندارید هنگام خرید با چنین مشکلی مواجه شوید باید اطلاعاتی درباره کرم‌ پودرها داشته باشید؛ اما چگونه اطلاعاتی مفید پیدا کنید؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم انواع کرم پودر را بشناسید.

کرم پودر مایع

در راه انواع کرم پودر را بشناسید، حتماً به گزینه کرم پودر مایع برخورد می‌کنید. کرم پودرهای مایع برای انواع پوست مناسب هستند چون طیف گسترده‌ای دارند. این کرم پودرها  بسیار سبک بوده و به راحتی روی پوست شما پخش می‌شوند و با سایر لوازم آرایشی به راحتی ترکیب می‌شوند. پایه نوعی از کرم‌ها آب است، نوعی از این کرم‌ها روغن دارند و نوع دیگر بدون روغن هستند. افرادی که پوست خشک دارند بهترین انتخاب این است که کرم همراه با روغن را انتخاب کنند. روغن موجود در این کرم می‌تواند کمبود روغن و رطوبت پوست شما را جبران کند. رطوبت مناسب پوست یعنی ترکیب بهتر کرم با پوست.

پوست‌های چرب باید کرم پودر با پایه آب یا بدون روغن را انتخاب کنند. این کرم‌ها دارای سیلیکون هستند. سیلیکون باعث می‌شود شما آرایشی بدون چربی داشته باشید. آب موجود در این محصول بافتی بسیار سبک روی پوست ایجاد می‌کند. افرادی که پوست مختلط یا پوست معمولی دارند باید کرم با پایه آب را انتخاب کنند. آب موجود در این کرم با نوع پوست این افراد هماهنگ است و باعث ترکیب بهتر با پوست می‌شود.

کرم پودرهای کرمی

این قسمت در انواع کرم پودر را بشناسید شامل کرم پودرهایی است که بافتی ضخیم و کرم مانند دارند. این دسته از کرم‌ها شامل تیوپی، فشرده و استیکی است. این دسته محصولات پوشش بهتر و رطوبت بیشتری به پوست هدیه می‌دهند. کرم کرمی را به عنوان کانسیلر استفاده می‌کنند چون قدر بالایی در کاور کبودی‌های پوست مانند کبودی زیر چشم دارند. برای خانم‌هایی که پوست خشک دارند این نوع از کرم پودر گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید. بافتی چرب که کمبود رطوبت را جبران می‌کند و بافتی ضخیم که می‌تواند مدت بیشتری این رطوبت را روی پوست نگه دارد. پوشش دهید بالا در این محصول از دیگر علت‌هایی است که شما باید آن را خریداری کنید. فرمول بعضی از موس‌ها به این نوع کرم پودر نزدیک است، در صورتی که نتوانستید این کرم پودر را تهیه کنید موس را انتخاب کنید.

برای پوست‌های مختلط یا پوست‌های معمولی بهترین انتخاب کرم پودرهای کرمی است. چرا ما با اطمینان این نوع از کرم را معرفی و پیشنهاد می‌کنیم؟ در سایر کرم‌ها شما نمی‌توانید میزان چربی یا خشکی کرم را تعیین کنید؛ اما این امکان در دسته کرم‌های کرمی وجود دارد. شما می‌توانید سطح رطوبت و میزان کاور پوست خود را تعیین کنید. ای افرادی که پوست چرب دارید به هیچ عنوان سمت این نوع کرم نروید. رطوبت و چربی بالای این کرم‌ها دشمن شماست. با انتخاب این نوع کرم بدون شک بدترین انتخاب آرایشی خود را انجام داده‌اید. در صورتی که امکان تهیه سایر کرم پودرها فراهم نیست و این گزینه تنها انتخاب شماست، سعی کنید با انتخاب نوع استیکی از مضرات آن کم کنید. نوع استیکی به سرعت خشک می‌شود و پوششی مات به پوست شما هدید می‌دهد.

کرم پودرهای پودری

عجب نام جالبی دارد این گزینه از مطلب انواع کرم پودر را بشناسید. برخلاف دسته بالا این دسته از کرم پودرها بدون هیچ گونه رطوبت و چربی هستند. از این محصول دو نوع پودر فشرده و پودر غیر فشرده در بازار موجود است. شاید با خود بگویید کرم بدون چربی و رطوبت به چه دردی می‌خورد؟ این کرم‌ها به پوست ظاهری شفاف و مات می‌دهد. برای روزهایی که نمی‌خواهید آرایش کنید ولی مرتب‌بودن ظاهرتان مهم است می‌توانید از میان گزینه‌ها نوع پودری کرم را انتخاب کنید. زیبا نیست؟ مرتب ولی بدون آرایش. این کرم پودر نقطه مقابل کرم پودرهای کرمی است. پوست‌های خشک باید با تمام توان از این دسته کرم‌ها فاصله بگیرند. خشکی پوست این دسته افراد و خشکی این کرم دست به دست هم داده و ظاهر شما را شبیه صورتک‌های ترک خورده می‌کند. انتخابی بسیار نامناسب.

پوست‌های معمولی یا مختلط می‌توانند از این کرم استفاده کنند؛ اما نه برای آرایش. علت انتخاب نوع پودری این محصول برای پوست‌های خشک باید تثبیت، تنظیم و رفع عیوب آرایش باشد، نه کم‌تر و نه بیشتر. پوست‌های چرب بشتابید. محصولی با کم‌ترین درصد چربی و رطوبت انتخابی عالی برای شماست. کرم پودری اضافه چربی پوست شما را به خود جذب می‌کند و از براق به نظر رسیدن پوستتان جلوگیری می‌کند. ظاهر ماتی که این محصول به پوست می‌دهد بسیار زیباست.

سخن پایانی

در این نوشته با انواع کرم پودر آشنا شدیم. حالا می‌توانید محصول مناسب پوستتان را انتخاب کنید. به این منظور می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی مراجعه کنید. در این فروشگاه بهترین برندهای محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به شما عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها 1969بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه