مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

راه های افزایش ماندگاری رژ لب در مهمانی‌ها

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
راه های افزایش ماندگاری رژ لب در مهمانی‌ها

شما برای افزایش ماندگاری رژ لب خود چه راه هایی می‌شناسید؟ بی‌اغراق می‌توان گفت یکی از آرزوهای همه خانم‌هایی که آرایش می‌کنند این است که رنگ رژ لبشان تا ساعت‌ها روی لبشان باقی بماند. این افراد دوست دارند از لحظه ورود به مهمانی تا هنگام خروج از آن، رنگ رژشان ثابت بماند. برخی افراد به فکر خرید لاک لب می‌افتند و برخی نیز رژ‌های با ماندگاری بالا خریداری می‌کنند. اما نکته اینجاست که رژهای با ماندگاری زیاد گاهی پوست لب را خشک می‌کند و در درازمدت باعث پوسته‌شدن آن می‌شود. به نظر شما راه دیگری هم وجود دارد؟ بله. روش‌های راحت دیگری هم هست. در این مقاله بهراه های افزایش ماندگاری رژ لب در مهمانی‌ها می‌پردازیم.

با اسکراب مخصوص لب شروع کنید

با اسکراب مخصوص لب شروع کنید

یکی از دلایلی که باعث می‌شود رژ لب زیبا به نظر نرسد یا رنگ متفاوتی روی پوست لبتان داشته باشد، وجود پوسته‌های اضافه یا سلول‌های مرده روی آن است. این موجودات مزاحم باعث می‌شوند رنگ اصلی و زیبای رژ نتواند خودش را به‌خوبی نشان دهد. برای اینکه از شر این موجودات خلاص شوید، پیشنهاد می‌کنیم از اسکراب لب استفاده کنید. بیشتر برندهای معتبر بهداشتی اسکراب لب دارند. اگر به هر دلیل این محصول را تهیه نکرده‌اید، غم به دلتان راه ندهید. با روشی که در ادامه می گوییم، لبتان را با مواد طبیعی موجود در خانه اسکراب کنید.

اسکراب لب در خانه چگونه انجام می‌شود؟

برای اسکراب لب در خانه کافی است یک مسواک قدیمی و کمی شکر داشته باشید. با کمک مسواک، پوسته‌های اضافه و سلول‌های مرده لب را از بزدایید. در مرحله بعدی قدری شکر روی لب بزنید و با دست به‌آرامی آن را ماساژ دهید تا همه سلول‌های مرده را از بین ببرد. اسید موجود در شکر کمک می‌کند لبتان با کمترین آسیب لایه برداری شود. بعد از حدود ۲ تا ۳ دقیقه، پوست لبتان را بشویید. با این روش، خیلی سریع و آسان لبتان لایه برداری می‌شود.

از مرطوب کننده غافل نشوید

از مرطوب کننده غافل نشوید

یکی از دلایل پوسته شدن لب، از دست رفتن رطوبت آن است. وقتی از رژ لب مایع یا رژ لب با ماندگاری زیاد استفاده می‌کنید، منافذ پوست لب بسته می‌شوند و عملیات رطوبت‌رسانی به‌خوبی و درستی انجام نمی‌پذیرد. ازدست‌رفتن رطوبت پوست مصادف می‌شود با پوسته شدن آن و از بین رفتن ماندگاری رژ لب؛ فرقی هم نمی‌‌کند که رژ‌ کرمی استفاده می‌کنید یا رژ لب مایع. به همین منظور و برای افزایش ماندگاری رژ‌لب، توصیه می‌کنیم که حتماً پس از لایه برداری و اسکراب، حتماً قدری مرطوب کننده یا آبرسان به لبتان بزنید. در این راستا بالم لب هم بسیار سودمند است. بالم لب به شما کمک می‌کند در طول روز لب‌های شاداب داشته باشید. اگر بتوانید مرطوب کننده مخصوص لب یا بالم لب داشته باشید که خیلی بهتر است؛ در غیر این صورت می‌توانید از هر روغن پایه یا حتی وازلین نیز بهره ببرید.

استفاده از کانسیلر برای افزایش ماندگاری رژ‌لب بسیار ضروری است

استفاده از کانسیلر برای افزایش ماندگاری رژ‌لب بسیار ضروری است

اگر می‌خواهید برای افزایش ماندگاری رژ لب خود گام مفیدی بردارید، حتماً از کانسیلر استفاده کنید. کانسیلر نوعی کرم پودر فشرده است که باعث یکدستی پوست شده و ماندگاری آرایش را دوچندان می‌کند. به این منظور لازم نیست مقدار زیادی کانسیلر استفاده کنید. کافی است اندکی و به میزان یک عدس کانسیلر را با کمک اسفنج روی لب و اطراف آن پخش کنید. با این کار، خط مرزی لب نیز محو می‌شود و می‌توانید در صورت علاقه، مرزهای لبتان را کمی وسیع‌تر از حد معمولش طراحی کنید. این کار برای برجسته‌کردن لب نیز جواب می‌دهد.

خط لب متناسب با رژ لب معجزه می‌کند

خط لب بسیار مهم و اساسی است

برخی افراد فکر می‌کنند استفاده از خط لب دیگر منسوخ شده و کسی سراغش نمی‌رود. باید بگوییم تصور شما غلط است. خط لبی که منسوخ شده آن طرحی است که رنگ ر‌ژو رنگ خط لب با هم تضاد آشکار داشتند و بیشتر شبیه دورگیری نقاشی بودند تا هر چیز دیگر. در واقع استفاده از خط لب هم حدود خطوط لب را برای شما آشکار می‌کند و هم باعث می‌شود لب‌هایتان کمی برجسته‌تر نشان داده شود. از سوی دیگر خط لب مانند یک دیوار حفاظتی، مانع از پخش رژ در اطراف لب می‌شود. برای اینکه آرایش لبتان در بهترین حالت ممکن باشد، رنگ رژ‌لب و مدادش را خیلی نزدیک به یکدیگر انتخاب کنید. با این کار آرایش شما یکدست و یکرنگ می‌شود و ماندگاری‌اش نیز افزایش می‌یابد.

از رژ لب برند و باکیفیت استفاده کنید

مزایای رژ لب جامد چیست

برای افزایش ماندگاری رژ لب در این مرحله لازم است سراغ بهترین رژ لب از یک برند معتبر بروید. حالا دیگر فرقی نمی‌کند رژ لب جامد استفاده کنید یا مایع؛ زیرا لب شما با چند لایه اساسی، زیرسازی شده است. رژ لبتان را دو تا سه بار تکرار کنید. سپس با کمک دستمال کاغذی، رژ اضافه را از لبتان پاک کنید. در این مرحله به یک تم یکدست از رژ‌لب می‌رسید؛ اما اینه پایان کار نیست.

پنکیک یا کامپکت پودر پایان داستان است

پنکیک یا کامپکت پودر پایان داستان است

به مرحله پایانی خود رسیدید. اکنون از پودر تثبیت کننده، یا کامپکت پور یا همان پنکیک استفاده کنید. یک لایه بسیار نازک و محو از پودر به لبتان بزنید و اضافه اش را با قلموی بادبزنی بردارید. اجازه ندهید میزان پودر در حدی باشد که رژ لبتان را کاملاً محو کند. حالا کارتان به انتها رسیده است و شاهد رژ لبی ماندگار خواهید بود.

سخن پایانی

در این نوشته با شما درباره راه های افزایش ماندگاری رژ لب در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها صحبت کردیم. گفتیم که مهم است از برند معتبری برای رژ لب استفاده کنید. در این بخش به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید تا با انواع رژ لب‌های برند ومطرح ایران و جهان آشنا شوید. این رژها در طیف‌های وسیعی از رنگ وجود دارند و هر کدام برای مراسم خاص یا برای افراد با رنگ پوست خاص مناسبند. رژ لب محبوبتان را با توجه به علاقه و نیازتان سفارش دهید و در آدرستان تحویل بگیرید. راستی شما چه راه هایی برای افزایش ماندگاری رژ لب سراغ دارید؟ در بخش نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاه‌ها 1971بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه