مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

درباره کرم ضد آفتاب و افزایش اثربخشی آن بیشتر بدانیم

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
درباره کرم ضد آفتاب و افزایش اثربخشی آن بیشتر بدانیم

آمار از افزایش درخواست خرید بهترین کرم ضد آفتاب حکایت دارد. البته این وضعیت بی‌دلیل نیست؛ چراکه اطلاعات افراد از آثار مخرب پرتوهای خورشید رو به افزایش است. اما فایده‌های خرید بهترین کرم ضد آفتاب، تنها به محافظت این کرم از پرتوهای خورشید خلاصه نمی‌شود. اطلاعات زیادی از کرم های ضد آفتاب وجود دارد که به‌احتمال زیاد تاکنون به گوش شما نخورده است. به همین دلیل در ادامه درباره کرم ضد آفتاب و اثربخشی آن بیشتر صحبت می‌کنیم تا به لطف این اطلاعات سودمند،‌ راحت‌تر از همیشه بهترین کرم ضد آفتاب را خریداری نمایید.

با ضد آفتاب جلوی پیری پوست را بگیرید

کرم ضد آفتاب جوان کننده

جالب است بدانید ۹۰درصد از عارضه های پوستی مانند چین و چروک‌‌، لکه های قهوه ای، قرمزی و بزرگ شدن منافذ پوست در اثر قرار گرفتن در برابر نور خورشید ایجاد می‌شود. با خرید بهترین کرم ضد آفتاب عالی و باکیفیت، نه‌تنها از پوست در معرض پرتوهای خطرناک خورشید محافظت خواهید کرد، بلکه جلوی پیری و دیگر عارضه های پوست را نیز خواهید گرفت. آنچه درباره کرم ضد آفتاب اهمیت دارد این است که ضد آفتاب زمانی اثربخشی کامل دارد که این محصول را همیشه حتی در روزهای ابری نیز استفاده کنید.

ضد آفتاب را سخاوتمندانه روی پوست بزنید

نکته‌ی دیگر که بسیاری افراد درباره کرم ضد آفتاب و اثربخشی آن نمی‌دانند این است که از برخی نقاط صورت یا بدن موقع استفاد از آن غافل می‌شوند. برای مثال در بسیاری مواقع آسیب های نور خورشید را بیشتر در محل‌ رویش مو و گوشه‌های صورت شاهد هستیم. از این وضعیت این‌گونه می‌توان نتیجه گرفت که بیشتر افراد در ضد آفتاب زدن صرفه‌جویی می‌کنند و ضد آفتاب را فقط به مرکز صورت می‌زنند. این افراد از مالیدن ضد آفتاب به گوشه‌های صورت، گوش، گردن و قسمت‌های بیرونی چهره غافل می‌شوند. در نتیجه در کنار اینکه تأکید به خرید بهترین کرم ضد آفتاب داریم، پیشنهاد می‌کنیم این ضد آفتاب را با سخاوتمندانه استفاده کنید و جایی را در پوست از قلم نیاندازید.

اسپری ضد آفتاب را دست‌کم نگیرید

اسپری

گفته می‌شود که اسپری ضد آفتاب اثربخشی کمتری نسبت به دیگر ضد آفتاب ها دارد؛ اما چنین باوری نادرست است. اثربخشی این اسپری ها با بهترین کرم ضد آفتاب برابری می‌کند. در واقع این نحوه‌ی اشتباه استفاده از اسپری ضد آفتاب است که اثربخشی آن را کاهش می‌دهد. از آنجایی که ضد آفتاب‌ را باید در طول روز تجدید کرد،‌ پیشنهاد می‌کنیم بهترین کرم ضد آفتاب و اسپری موجود در بازار را خریداری کنید و صبح، نیم‌ساعت قبل از بیرون رفتن از منزل، کرم ضد آفتاب بزنید.

اسپری ضد آفتاب را در کیف خود قرار دهید و در طول روز با تجدید ضد آفتاب با اسپری، محافظت پوست خود در برابر پرتوهای خورشید را کامل کنید. برای این کار، اسپری ضد آفتاب را با فاصله‌ای حدود ۳ سانتی‌متر به تعداد ۳ مرتبه اسپری کنید. سپس ترکیبات ضد آفتاب را کاملاً روی پوست بمالید تا به همه‌ی قسمت‌های صورت منتقل شود. بهتر است برای جلوگیری از نفوذ ترکیبات ضد آفتاب به داخل دستگاه تنفس بدن، این کار را در فضای باز انجام دهید.

برنزه‌ کردن پوست جلوی آفتاب سوختگی را نمی‌گیرد

یکی از اعتقادات اشتباه درباره کرم ضد آفتاب این است که بعضی از افراد تصور می‌کنند برنزه کردن پوست با نور خورشید یا پرتوهای طبیعی، جلوی آفتاب سوختگی را می‌گیرد. واقعیت امر این است که تغییر رنگِ رنگدانه‌ های پوست و برنزه کردن آن، چیزی معادل  4-3 SPF است و این مقدار بسیار کمتر از SPF لازم برای محافظت پوست در برابر پرتوهای خطرناک خورشید است.

برای تجدید آرایش در بیرون از منزل ضد آفتاب کرم پودری بزنید

کرم پودری

واقعیت دیگر درباره کرم ضد آفتاب و اثربخشی آن این است که کرم‌ پودرهای ضد آفتاب گزینه‌ای مناسبی برای پوشش کامل پوست در برابر پرتوهای خورشید شناخته نمی‌شوند مگر اینکه لایه‌ای ضخیم از کرم پودر روی پوست بمالید. در چنین مواقعی یا پس از استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب، آرایش را با کرم پودر معمولی انجام دهید. یا از ضد آفتاب کرم پودری بزنید تا از طرفی دوام آرایش را افزایش دهد و از طرف دیگر محافظت پوست را در برابر آفتاب تقویت کند.

کرم ضد آفتاب رنگی اثربخشی بهتری نسبت‌به کرم پودر ضد آفتاب دارد

اگر در باره کرم ضد آفتاب اطلاعات کافی داشته باشید به‌خوبی می‌دانید که ضد آفتاب رنگی، لایه‌ای بسیار نازک روی پوست ایجاد می‌کنند و جذب بهتری دارند. در نتیجه بدون اینکه پوست را سنگین و آرایش را غلیظ کنند، به جا‌ی یک‌لایه، چند‌لایه می‌توانید کرم ضد آفتاب رنگی بزنید. اگر از آن دسته افراد شاغلی هستید که در کنار آرایش،‌ اهمیت بسیاری به محافظت پوست خود می‌‌دهید، به جای خرید بهترین مارک کرم پودر، بهترین کرم ضد آفتاب رنگی را خریداری کنید. به این ترتیب می‌توانید آرایشی زیبا و طبیعی را به همراه محافظت پوست در برابر آفتاب تجربه نمایید.

امیدواریم اطلاعاتی که درباره کرم ضد آفتاب و اثربخشی آن با شما در میان گذاشتیم، در خرید بهترین کرم ضد آفتاب به شما کمک کند.. در نتیجه اگر با مطالعه این مطلب به فکر خرید کرم ضد آفتاب افتاده‌اید، سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان محصولات مختلفی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین کرم ضد آفتاب را خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اطلاعات جالب و سودمندی از استفاده و خرید بهترین کرم ضد آفتاب می‌دانید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Health دیدگاه‌ها 5344بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه