مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها

بهترین عطرهای مردانه دیزاینری هدیه ای مناسب برای آقایان

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
بهترین عطرهای مردانه دیزاینری هدیه ای مناسب برای آقایان

برای خرید بهترین عطر مردانه فاکتورهای مهمی مانند رایحه خوش، ماندگاری، اعتبار برند و قیمت در نظر گرفته می‌شود. در بین دنیایی از عطر و ادکلن موجود در بازار غالباً عطرهای دیزاینری محبوبیت بیشتری دارند. بدون شک داشتن کیفیت خوب، در کنار قیمت مناسب از مؤثرترین عوامل در این رده‌بندی به شمار می‌روند. همان‌طور که می‌دانید کمپانی‌های تولیدکننده عطرهای دیزاینری از برندهای معتبری هستند که گروه محصولات مختلفی را تولید می‌کنند. بر همین مبنا قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین عطرهای مردانه دیزاینری بپردازیم. آشنایی با این عطرها، کار خرید هدیه را چه برای خود و چه برای کسانی که دوستشان دارید آسان می‌کند. پس با ما همراه باشید.

۱. ادو تویلت وان میلیون paco rabanne

ادو تویلت وان میلیون paco rabanne یکی از بهترین عطرهای مردانه دیزاینری است.اگر به‌دنبال خرید بهترین عطر مردانه دیزاینری با رایحه گرم و تند هستید که بوی چرم داشته باشد، «ادو تویلت وان میلیون paco rabanne» انتخاب بسیار مناسبی است. این عطر با اولین اسپری، بوی نعناع، پرتقال و گریپ فروت را در فضا پخش می‌کند. اندکی بعد نت های میانی دارچین و رز به میدان می‌آیند و انرژی مثبت و شادابی را به شما هدیه می‌دهند. در نهایت این نت های پایانی هستند که با بوی چرم، کهربا و چوب، این عطر را در ذهن شما ماندگار می‌کنند. شیشه‌ی این محصول به‌واسطه‌ی طراحی هنرمندانه‌اش از محبوبیت خاصی در بین آقایان برخوردار است. شما می‌توانید این عطر را در سه حجم ۵۰، ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلی لیتر تهیه کنید. همه این ویژگی‌ها در کنار هم این ادو تویلت را تبدیل به یکی از بهترین عطرهای مردانه دیزاینری کرده است.

۲. ادو تویلت کروم مردانه AZZARO

ادو تویلت کروم مردانه AZZAROبرای آقایانی که به رایحه های تند و خنک علاقه دارند، خرید «ادو تویلت کروم مردانه AZZARO» را پیشنهاد می‌دهیم. این عطر فرانسوی در همان ابتدا با نت های آغازین ترنج، بهار نارنج، لیمو و آناناس در شما حس شادی و نشاط را به وجود می‌آورد. با آمدن نت های میانی مشام شما رایحه های دل‌انگیز یاسمین،‌ خزه اوک موس و گشنیز را استشمام می‌کند. پایان این حس خوب به‌عهده‌ی رایحه های سدر، هل، چوب صندل و مشک است. این ادو تویلت، در حجم ۱۰۰ و ۲۰۰ میلی لیتر به فروش می‌رسد و جزو بهترین عطرهای مردانه دیزاینری است.

۳. ادو تویلت لجند Mont Blanc

ادو تویلت لجند Mont Blanc«ادو تویلت لجند Mont Blanc»، محصول کشور فرانسه و دارای رایحه‌ای شیرین، خنک، طبیعت، گل و خوراکی است. بوی خوشایند این ادو تویلت، آن را تبدیل به یکی از پرفروش ترین و بهترین عطرهای مردانه دیزاینری کرده است. بوی آناناس، ترنج، لیموی شاه پسند و اسطوخودوس رایحه های آغازین عطر لجند بوده که در ادامه جای خود را به نت های میانی می‌دهند. خزه اوک موس، شمعدانی، رز و سیب سرخ مهم‌ترین نقش را در نت های میانی ایفا می‌کنند. بعد از گذشت زمان کمی، چوب صندل و دانه درخت تونکا در نت های پایانی خوش می‌درخشند. طراحی زیبا و مینیمالی ادوتویلت لجند در کنار رایحه های خوش، این عطر را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای خرید بهترین عطر مردانه کرده است.

۴. ادو تویلت اینویکتوس paco rabanne

ادو تویلت اینویکتوس paco rabanne«ادو تویلت اینویکتوس paco rabanne»، در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط عطرسازان مطرح برند پاکو رابان در کشور اسپانیا تولید و روانه بازار شد. اینویکتوس یکی از بهترین عطرهای مردانه دیزانیری بوده که به معنای شکست‌ناپذیری و قدرت است و انتخاب مناسبی برای آقایان پرانرژی و ورزش‌کار است. طراحی شیشه‌ی کاپ‌مانند این عطر نیز تأییدی بر این ادعاست. نت های آغازین این ادو تویلت گریپ فروت، رایحه های دریایی و پرتقال ماندارین بوده که در ادامه جای خود را به نت های میانی برگ بو و یاسمین می‌دهند. بعد از گذشت زمان کمی منتظر استشمام رایحه های پرطراوت عنبر، نعناع هندی، چوب گایاک و خزه اوک موس باشید و از آن‌ها لذت ببرید. این محصول در سه حجم ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلی لیتری به فروش می‌رسد. حجم ۵۰ میلی لیتری آن به‌واسطه کوچک‌بودنش به راحتی در ساک ورزشی شما جا می‌گیرد و ورزش را برای شما لذت‌بخش می‌کند.

۵. ادو تویلت کول واتر Davidoff

ادو تویلت کول واتر Davidoff«ادو تویلت کول واتر Davidoff»، می‌تواند گزینه‌ای ایدئال برای خرید بهترین عطر مردانه دیزاینری مناسب فصل بهار و تابستان باشد؛ چراکه باتوجه به حجم ۱۲۵ میلی لیتری‌اش، قیمت مناسبی دارد و دارای رایحه تند، طبیعت، گل و خنک است. با اولین اسپری از این ادو تویلت، بوی خنکی از اسطوخودوس، نعنا و گشنیز در کنار رایحه های دریایی به مشام شما می‌رسد. هنوز استشمام این رایحه های خوشایند تمام‌نشده، نت های میانی از راه رسیده و با بوی بهار نارنج، چوب صندل و شمعدانی شما را غافل‌گیر می‌کنند. پس از گذشت چندی، رایحه های سدر، کهربا، خزه و مشک از راه می‌رسند و حسن ختامی به یادماندنی را رقم می‌زنند. پس نام این عطر را در لیست بهترین عطرهای مردانه دیزاینری خود قرار دهید.

۶. ادو تویلت اروس VERSACE

ادو تویلت اروس VERSACEبرند نام‌آشنای ورساچه در سال ۲۰۱۲  میلادی «ادو تویلت اروس VERSACE» را برای آقایانی که به رایحه شیرین و گرم علاقه دارند، تولید کرد. این ادو تویلت یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب بهترین عطر مردانه دیزاینری است. سیب، لیمو و نعنا نت های آغازین را می‌نوازند، ادامه‌ی ملودی این ادو تویلت توسط عنبر، درخت تانکا و شمعدانی نواخته شده و شما را مهمان یک حس خوب می‌کنند. نت های پایانی هم رایحه های محبوب وانیل، علف و تیور، سدر ویرجینیا و خزه اوک موس هستند. ترکیب رایحه های گرم و سرد در کنار یکدیگر یکی از مزیت‌های این عطر به شمار می‌رود و این محصول را تبدیل به یکی از بهترین عطرهای مردانه دیزانیری کرده است.

سخن آخر

خرید اینترنتی بهترین عطرهای مردانه دیزاینری از اردمیبهترین عطر مردانه دیزاینری هدیه‌ای بسیار مناسب برای خود یا هر کسی که دوستش دارید است. در این راستا برای داشتن خریدی بهتر پیشنهاد می‌کنیم حتماً مقاله‌ی معرفی بهترین عطر مردانه بر اساس سن شما را نیز مطالعه کنید. البته ناگفته نماند امروزه کمتر کسی به مرزبندی بین عطرهای مردانه و زنانه توجه می‌کند. در حقیقت ملاک انتخاب عطر، علاقه فرد به رایحه آن است. پس محصولات بالا را می‌توان حتی به‌عنوان بهترین عطر زنانه هم پیشنهاد داد. عطرهای معرفی شده در این مقاله تنها تعداد اندکی از مجموعه عطر و ادکلن فروشگاه اینترنتی اردمی هستند. شما با مراجعه به اردمی می‌توانید هر آنچه که در نظر دارید را از معتبرترین برندها تهیه کنید.

دیدگاه‌ها 7291بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه