تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: چگونه سایز پیراهن خود را انتخاب کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
اینفوگرافیک: چگونه سایز پیراهن خود را انتخاب کنیم؟

با توجه به این‌که پیراهن در نزدیکی چهره قرار می‌گیرد، انتخاب سایز پیراهن متناسب که دقیقا با سایز شما مطابقت داشته باشد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و راز جذابیت و شیک‌پوشی شما نیز در همین نکته نهفته است. پیراهن خوب و متناسب، همه توجه را به سوی نیم‌تنه جلب می‌کند. پیراهنی که دقیقا سایز شما باشد، بدون جلب توجه غیر ضروری به نکات منفی، بر جنبه‌های مثبت هیکل و اندام شما تاکید می‌کند.

در این میان، تک تک اجزای پیراهن مهم هستند و باید هر کدام به تنهایی متناسب باشند تا نتیجه کلی خوب از کار درآید. یقه پیراهن به خاطر این‌که چشم را به سمت صورت جلب می‌کند به قاب صورت معروف است و از اهمیت زیادی برخوردار است. یقه متناسب، باید با پوست اطراف گردن در تماس باشد اما زیاد به آن فشار نیاورد.

خط سرشانه باید دقیقا در محل مفصل کتف قرار داشته باشد. سایر مواردی که در انتخاب سایز مناسب حائز اهمیت هستند در اینفوگرافیک این هفته نشان داده شده‌اند.

در همین رابطه می‌توانید اینفوگرافیک‌های دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عناوین راهنمای لازم برای لباس پوشیدن آقایان و 15 قانون برای آقایان شیک پوش را نیز مطالعه نمایید.

سایز پیراهن

۱ دیدگاه 3181بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. جالب بود.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>