تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

با دمنوش زنجبیل وزن کم کنید

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
با دمنوش زنجبیل وزن کم کنید

دمنوش زنجبیل، سالم‌ترین نوشیدنی برای سوزاندن چربی شکم، کمر و ران‌هاست. احتمالا تا به‌حال دستورالعمل‌های متعددی برای لاغری شنیده‌اید و به احتمال زیاد بعضی از آن‌ها را نیز امتحان کرده‌اید. با این حال، دستورالعملی که امروز ارائه می‌دهیم سالم‌ترین و سودمندترین روش طبیعی کاهش وزن است. دمنوش زنجبیل می‌تواند به لاغری شکم و پهلو، کمر و ران‌ها کمک کند و همچنین به سلامت عمومی بدن نیز یاری رساند.

آماده سازی دمنوش زنجبیل

ورقه‌های نازک زنجبیل را با یک تا یک‌ونیم لیتر آب بر روی حرارت زیاد بجوشانید. آنگاه در ظرف را بسته و اجازه دهید که مایع به مدت 15 دقیقه بر روی حرارت اندک دم بکشد. پس از سرد شدن، آن را بنوشید.

آب زنجبیل

مصرف دمنوش زنجبیل

این نوشیدنی بسیار سالم را می‌توان در طول روز مصرف کرد. حداقل روزانه یک لیتر از آن را بنوشید و این فرآیند را شش ماه ادامه دهید تا بیشترین بهره را برده و بدن خود را عاری از سموم کنید.

همیشه دمنوش زنجبیل تهیه کنید. آن را در فلاسک نگهداری کرده تا هر جا که می‌روید بتوانید با خود ببرید.

مزایای نوشیدن دمنوش زنجبیل

۱- تاثیرات ضد التهابی قوی:

تحقیقات نشان می‌دهد که ریشه زنجبیل خواص ضد التهابی دارد، بنابراین دمنوش زنجبیل تا حد زیادی می‌تواند در کاهش التهاب، درد و ورم عضلات، به ویژه در مبتلایان به رماتیسم و آرتروز مؤثر باشد.

۲- آنتی‌اکسیدان قوی:

زنجبیل منبع فوق‌العاده آنتی‌اکسیدان است و ترکیب‌های آن تأثیر زیادی در مبارزه با رایکال‌های آزاد دارد. رادیکال‌های آزاد بسیار آسیب‌رسان هستند زیرا مولکول‌های ناپایداری هستند که بر مولکول‌های سالم تأثیر گذاشته و به بروز بیماری‌های جدی همچون سرطان منجر می‌شوند.

۳- ضد سرطان:

احتمالا بزرگترین مزیت دمنوش زنجبیل، توانایی جلوگیری از سرطان است. بر اساس تحقیقات، زنجبیل سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده و خواص ضد‌التهابی دارد که هر کدام به نوبه خود، مانع از رشد و پیشرفت سرطان‌های خاص می‌شوند.

۴- تنظیم سطح کلسترول بدن:

به لحاظ علمی اثبات شده است که زنجبیل تا حد بسیار زیادی سطوح کلسترول بدن را تنظیم می‌کند. کلسترول، عامل اصلی بیماری‌های مرتبط با چاقی همچون بیماری‌های قلبی و برخی سرطان‌ها است. دمنوش زنجبیل با پایین آوردن سطوح کلسترول کبد و سرم خون، باعث پایین آوردن کلسترول بدن می‌شود. به علاوه این نوشیدنی، توانایی رقیق کردن خون و کاهش فشار خون را نیز دارد.

منبع: Naturalmedicinebox ۱ دیدگاه 7507بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. بسیار مفید و آموزنده،حتما این دمنوش را تهیه و استفاده میکنم. فقط ذکر نکردید برای یک لیتر آب چه مقدار زنجبیل استفاده شود

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه