تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اینفوگرافیک: ۱۱ ویتامین مفید برای حفظ جوانی پوست

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
اینفوگرافیک: ۱۱ ویتامین مفید برای حفظ جوانی پوست

از آن‌جایی که پوست، وسیع‌ترین عضو و نخستین سد دفاعی بدن در برابر میکروارگانیسم‌ها و عوامل خارجی می‌باشد، باید مراقبت از آن بخش ضروری از رژیم سلامت شما باشد. هرگاه بحث مراقبت از پوست به میان می‌آید، ناخودآگاه به یاد محصولات گران‌قیمت و انواع کرم‌ها و لوسیون‌های محافظ پوست می‌افتیم در حالی‌که تغذیه صحیح هم به همان اندازه استفاده از محصولات مرغوب، ضروری است چرا که پوست نیازمند انواع ویتامین است.

اولین مسئله‌ای که بسیاری از متخصصان پوست به منظور سالم و جوان نگه داشتن پوست بر آن تاکید دارند استفاده از کرم ضد آفتاب است. اما باید بدانید که برای فعال شدن پیش‌سازهای ویتامین D در بدن، به میزان متناسبی نور خورشید هم نیاز داریم.

در اینفوگرافیک زیر، ۱۱ ویتامین مهم و ضروری برای جوان ماندن پوست به شما معرفی می‌شوند. این اینفوگرافیک، هم اثرات مفید ویتامین‌ها بر روی پوست و هم مواد غذایی که حاوی آن‌ها هستند را در بر می‌گیرد. امیدواریم با گنجاندن آن‌ها در برنامه غذایی‌تان، جوانی پوست خود را تا مدت طولانی حفظ کنید.

 

11 ویتامین مفید برای جوانی پوست

دیدگاه‌ها 3155بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه